• چهارشنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402102719608
  • خبرنگار : 50037

فرماندار:

پروژه‌های راکد و نیمه‌تمام شهرستان بهار با سرعت در حال انجام است

پروژه‌های راکد و نیمه‌تمام شهرستان بهار با سرعت در حال انجام است

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان بهار گفت: سیاست دولت سیزدهم اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و راکد است و در سطح شهرستان، این پروژه‌ها با استفاده از منابع مختلف استانی، سفر ریاست جمهوری و اعتبارات ملی با سرعت در حال انجام بوده و سعی ما کسب حداکثر مطلوبیت با استفاده از منابع محدود است.

مجتبی فیض‌اللهی چهارشنبه ۲۷ دی در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان بهار، اظهار کرد: طبق توافق با دانشگاه بوعلی‌سینا، با انتقال سند زمین هفت هکتاری در نهالستان بهار به نام دانشگاه، در راستای توسعه پردیس علمی و دانشگاهی و برای احداث دانشکده صنایع غذایی و دانشگاه کشاورزی، کلینیک دکترای عمومی دامپزشکی و فعالیت‌های دانش‌بنیان در این مجموعه اقدام خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به خیرین مدرسه‌ساز تصریح کرد: خیرین مدرسه‌ساز انسان‌های آگاه تربیت کرده و به جامعه تحویل می‌دهند و آینده و سرنوشت ایران اسلامی به دست این افراد رقم خواهد خورد و اداره کشور با وجود متخصص‌ها ممکن خواهد شد.

فیض‌اللهی اضافه کرد: مردم شهرستان بهار در شهرها و روستاها با استفاده از ظرفیت‌های مختلف در امر مدرسه‌سازی کمک می‌کنند و در برخی روستاها مانند سیمین، قشلاق، پهنه‌بر و وهنان با شور و اشتیاق در صحنه حضور دارند.

وی ظرفیت خیرین را در اجرای پروژه‌ها ارزنده دانست و با بیان اینکه با توجه به محدودیت‌های منابع دولتی، ورود خیرین برای توسعه علمی و آموزشی ضروری است، افزود: به مدارسی که حداقل ۵۰ درصد آن توسط خیرین ساخته می‌شود، تا ۵۰ درصد تخفیف برای حق انشعاب و نصب و توسعه شبکه توسط شرکت گاز ارائه می‌شود.

امام جمعه بهار هم با تأکید بر استفاده درست از عمر و فرصت‌ها گفت: داشته‌های امروز ما و سرمایه‌ها به عنوان امانتی به ما سپرده شده که باید از این داشته به نحو احسن استفاده کرد.

حجت‌الاسلام رضا مصباح اضافه کرد: کارهای خیر در دنیا ماندگار است و اقدامات خیرین با فراهم کردن زمینه برای تربیت انسان‌های فرهیخته و تعریف مسیری به منظور معرفت و شناخت، ماندگار خواهد بود.

وی افزود: کار خیر و مدرسه‌سازی از سنت‌های حسنه‌ای است که در آموزه‌های دینی توصیه شده و خوشبختانه در شهرستان بهار، انسان‌های آزاده همواره در مسیر خیر درخشیدند و پای کار آمده‌اند در ضمن برگزاری همایش خیرین، جلسه‌ای برای شاد کردن دل، بیدار کردن فکر و آگاه کردن سلول‌های مغز بوده و این یکی از زیباترین کار عالم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha