• چهارشنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402102719621
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل مطرح کرد:

گاز مایع و نفت سفید برای ۵ هزار خانوار بی بهره از گاز طبیعی توزیع می شود

گاز مایع و نفت سفید برای ۵ هزار خانوار بی بهره از گاز طبیعی توزیع می شود

ایسنا/اردبیل مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: در روزهای برفی، گاز مایع و نفت سفید برای ۵ هزار خانوار بی بهره از گاز طبیعی در استان اردبیل توزیع می شود.

سیدحجت مدنی ۲۷ دی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در روزهای برفی، جلسه بحران سوخت در سطح منطقه برگزار و تصمیمات لازم به جایگاه داران ابلاغ شد، گفت: گاز مایع و نفت سفید ۵ هزار خانوار بی بهره از گاز طبیعی در استان اردبیل شارژ شد.

وی با اذعان بر اینکه در روزهای بارش سنگین برف مشکل سوخت نداشتیم، اعلام کرد: خانوارهای فاقد گاز طبیعی در سطح استان گاز مایع و نفت سفیدشان شارژ شد و در شعبات روستایی با کارت بانکی خود سهمیه هایشان را دریافت کردند.

مدنی عنوان کرد: هر ماه ۴ کپسول ۱۱ کیلویی به همراه ۴۰۰ لیتر نفت سفید به خانوار ۴ نفره تعلق می گیرد، همچنین به خانوار ۵ نفره به بالا ۶۰۰ لیتر داده می شود.

وی ضمن تقدیر از جایگاه داران سطح استان افزود: در روزهای بارش سنگین برف ۷۸ جایگاه در سطح استان اردبیل به اندازه ۳ روز سوخت خود را خریداری و در مخازن خود ذخیره کردند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل با بیان اینکه مشکلی از نظر سوخترسانی در شهرها و روستاهای استان پیش نیامد، ادامه داد: واحدهای تولیدی و مراکز حساس نیز مشکل تأمین سوخت نداشتند.

مدنی اظهار کرد: با توجه به تداوم برودت هوا از مراکز حساس مثل بیمارستانها و تمامی مرغداری ها و نانوایی ها انتظار می رود نسبت به تأمین سوخت دوم خود اقدام نمایند تا در مواقع قطعی و افت فشار گاز با مشکل مواجه نشوند.

این مقام مسئول استانی تصریح کرد: در ایام بارش برف تعطیلی جایگاه عرضه سوخت نداشتیم و در حد کافی ذخیره فرآورده های نفتی در سطح استان اردبیل داریم.

مدنی با اشاره به اینکه شهروندان می توانند از ترددهای غیرضروری خودداری نمایند، گفت: برای تأمین امنیت سوخت در استان تلاش می کنیم و پیش بینی های لازم را انجام می دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha