• چهارشنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402102719778
  • خبرنگار : 50177

معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان:

نخستین جشنواره منطقه ای معروف در لرستان برگزار می‌شود

نخستین جشنواره منطقه ای معروف در لرستان برگزار می‌شود

ایسنا/لرستان معاون علمی و مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان از برگزاری نخستین جشنواره منطقه ای معروف در استان خبر داد.

ابراهیم بهروج عصر امروز در بازدید از خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا با بیان اینکه جشنواره منطقه‌ای معروف با هدف ترویج و نهادینه سازی فریضتین امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود، بیان کرد: جشنواره ملی معروف با رویکرد انعکاس درست اهداف و سیاست‌های ستاد امر به معروف در اذهان مردم و همچنین نهادها و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی با استفاده از زبان فرهنگ، هنر و رسانه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جشنواره منطقه‌ای معروف به میزبانی لرستان درخرم‌آباد برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره دارای هشت بخش اصلی شامل «فیلم (بلند و کوتاه، فیلم نامه)»، «عکس»، «پویانمایی»، «هنرهای تجسمی»، «هنرهای آوایی»، «ادبیات و پژوهش»، «شعر» و «رسانه و فضای مجازی»  است که با شعار «حکمرانی عادلانه» برگزار خواهد شد و ستاد امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک دستگاه حاکمیتی در این عرصه ورود جدی کرده است.

معاون علمی و مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان با بیان اینکه این جشنواره می‌خواهد فاصله بین مردم و ستاد امر به معروف را کاهش دهد، گفت: این جشنواره به دنبال جریان سازی در بحث فریضتین امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به اینکه هدف جشنواره احیای مصادیق فریضتین به زبان هنر و رسانه است، خاطرنشان کرد: از اصحاب رسانه لرستان همچون خبرگزاری ها، مطبوعات، صدا و سیما، فضای مجازی دعوت می‌شود در برگزاری این همایش مشارکت فعال داشته باشند.

بهروج ادامه داد: همچنین از تمام هنرمندان دعوت می‌کنیم تا در این مسیر که در حقیقت بیان مصادیق خوبی‌ها، معروفات و بی تفاوت نبودن است به یاری ستاد بیایند.

معاون علمی و مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در جشنواره معروف می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی https://marooffestival.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha