• چهارشنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۲ / ۱۸:۴۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402102719882
  • خبرنگار : 50604

 جانشین معاون تبلیغاتی سپاه عنوان کرد

لزوم‌ طرح بدون واسطه مشکلات مردم و مسئولان

لزوم‌ طرح بدون واسطه مشکلات مردم و مسئولان

ایسنا/گلستان  جانشین معاون تبلیغاتی سپاه با اشاره به اینکه مردم همواره حامی و پشتیبان کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند، افزود: صحبت بدون واسطه مسئولان با مردم موجب دلگرمی بیشتر آن‌ها خواهد شد.

مصطفی برزکار جانشین معاون تبلیغاتی سپاه امروز، ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ در نشست جهاد تبیین ویژه اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: یکی از قدرت‌هایی که امروز در مقابله هژمونی آمریکا ایستاده جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها راهبرد «شکست ایران در منطقه خاکستری» را دنبال کرده و رژیم صهیونیستی نیز همین طرح را با «مرگ هزاران خنجر» پیگیری می‌کند، افزود: رژیم جعلی اسرائیل در تلاش است که با درگیر کردن جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های کوچک ولی گسترده دغدغه امنیتی برای ایران به وجود بیاورد.

 جانشین معاون تبلیغاتی سپاه هدف از اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی را از دست‌ دادن تمرکز جمهوری اسلامی ایران بر افکار عمومی، از دست دادن تمرکز امنیتی و دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران برشمرد و تاکید کرد: رژیم صهیونیستی اسرائیل هرگز به اهداف شوم خود دست نخواهد یافت.

 وی با اشاره به قدرت ضربه متقابل جمهوری اسلامی ایران، گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران غیر قابل‌ کتمان بوده و امروز موتور مقاومت، جمهوری اسلامی ایران است.

جانشین معاون تبلیغاتی سپاه با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی یک مساله اطلاعاتی و امنیتی نبود و عموماً با هواپیماهای مسافربری تردد داشت، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در لایه چهارم قدرت باید به اقدام متقابل عمل کند.

 برزکار مساله اقتصاد را مساله اصلی کشور دانست و تصریح کرد: تاریخ به ما نشان داده که می‌شود در شرایط سخت اقتصادی سرمایه اجتماعی برای نظام ساخت و در دهه ۶۰ با وجود آن همه مشکل در برابر دشمن بعثی ایستادگی کردیم و موفق بودیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مسئولان اگر با دولت تعامل و گفت‌وگو داشته باشند در بدترین شرایط نیز مردم دولت را همراهی خواهند کرد، گفت: رهبر انقلاب اسلامی به دولت تأکید کرده که با مردم گفت‌وگو کرده و بدون واسطه مشکلات مردم را ببینند. این اقدام یک حرکت پوپولیستی نیست و باعث می‌شود تعامل‌پذیری مردم بالاتر برود.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha