• چهارشنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۲ / ۱۸:۴۹
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402102719883
  • خبرنگار : 50042

هیات اجرایی مرکزی دستورالعمل تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس را ابلاغ کرد

هیات اجرایی مرکزی دستورالعمل تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس را ابلاغ کرد

ایسنا/گیلان دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان گیلان گفت: هیات اجرایی مرکزی انتخابات دستورالعمل تبلیغات نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مصوب و از طریق ستاد انتخابات وزارت کشور به استانداری‌ها ابلاغ کرده است.

جواد شفیعی ثابت امروز، ۲۷ دی در جمع خبرنگاران با اشاره به ابلاغ دستورالعمل تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس، اظهار کرد: مطابق قانون، هیات اجرایی مرکزی انتخابات دستورالعمل تبلیغات نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مصوب و از طریق ستاد انتخابات وزارت کشور به استانداری‌ها ابلاغ کرد که اداره کل سیاسی انتخابات استانداری گیلان مراتب را به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی مرتبط جهت ابلاغ به نامزدها ارسال کرد.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان گیلان گفت: دستورالعمل تبلیغات نامزدها در ۴ فصل توسط ستاد انتخابات کشور تدوین و در هیات اجرایی مرکزی مصوب شد.

وی با بیان اینکه در تهیه این دستورالعمل به سه قانون مستند شده است، گفت: به جهت ضابطه مند کردن فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدها به عنوان یک سند راهبردی مبتنی بر قوانین و آئین نامه از جمله قانون انتخابات مجلس مصوب مرداد ۱۴۰۲ و آئین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس مصوب شهریور۱۴۰۲ و همچنین قانون شفافیت و نظارت بر تامین مالی فعالیت‌های انتخاباتی در انتخابات مجلس مصوب بهمن ۱۳۹۸ تهیه و تدوین و ابلاغ شد.

سخنگوی ستاد انتخابات بیان کرد: از همه نامزدها گرامی و اصحاب محترم رسانه و دستگاه های مرتبط همچون شهرداری‌ها و دهیاری ها و صدا و سیما و ارشاد اسلامی و نیروی انتظامی و روسای محترم دادگستری و دادستان‌ها تقاضا داریم برابر تکالیف مفاد قانونی نسبت به کنترل اقدامات تبلیغاتی برابر جدول زمانبندی انتخابات اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha