• چهارشنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۲ / ۲۱:۴۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402102719928
  • خبرنگار : 50652

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خبر داد

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه برای ساخت مسکن در شهر کُرند

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه برای ساخت مسکن در شهر کُرند

ایسنا/گلستان مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با اشاره به آمادگی بنیاد مسکن در کمک به خانه‌دار شدن مردم شهر کُرند، توضیح داد: آمادگی بنیاد جهت پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن در شهر کرند برای مردم شریف این شهر وجود دارد.

سید محمد حسینی امروز، ۲۷ دی ماه طی سفری دو روزه به شرق گلستان به همراه استاندار ضمن حضور در شهر مرزی کُرند از توابع بخش داشلی‌برون شهرستان گنبدکاووس و در میان جمع کثیری از مردم این شهر جدید با اشاره به زیرسازی و آسفالت راه‌های این منطقه عنوان کرد: چهار معبر اصلی شهر کرند به مساحت ۶ هزار مترمربع تا پایان سال آماده بهره برداری می‌شود و همچنین لازم به ذکر است که جدول کشی ۶ و نیم کیلومتر از معابر شهر کرند، زیرسازی و آسفالت بیش از ۴۰ هزار مترمربع از معابر شهر کرند نیز برای رفاه حال مردم در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶۵۰ واحد مسکونی در کرند احداث شده است، گفت: این تعداد واحد مسکونی با تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰۰ میلیون تومانی بنیاد احداث شده و ۷۶ واحد هم اکنون آماده بهره برداری است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان در مورد تعیین تکلیف تصرفات اراضی ملی واگذار شده خاطرنشان کرد: مساحتی به میزان ۴۵ هکتار تصرفات اراضی ملی واگذار شده به بنیاد مسکن استان در روستای آی تمر است.

حسینی با اشاره به خانه دار شدن اقشار مختلف این شهر، توضیح داد: اختصاص ۲۰ هکتار زمین جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در داخل محدوده شهر کرند جهت خانه دار شدن اقشار مختلف این شهر صورت گرفته است.

وی با توضیح در مورد آمادگی بنیاد مسکن استان برای سند دار کردن هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در شهر کرند، افزود: برای سند دار کردن این واحدهای مسکونی در شهر کرند که در مالکیت بنیاد علوی بوده اقداماتی صورت گرفته است که به تبع آن واگذاری این املاک به مردم در دستور کار بنیاد مسکن استان قرار دارد و همچنین آمادگی بنیاد مسکن استان جهت پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن در شهر کرند برای مردم شریف این شهر نیز وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha