• پنجشنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۲ / ۲۳:۰۸
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402102820264
  • خبرنگار : 71496

اعتراف نویسنده صهیونیست

اگر به وکلای اسرائیل دستگاه دروغ‌سنج نصب می‌کردیم، شبکه برق لاهه قطع می‌شد

اگر به وکلای اسرائیل دستگاه دروغ‌سنج نصب می‌کردیم، شبکه برق لاهه قطع می‌شد

یک نویسنده صهیونیست در مقاله‌ای به حجم بالای دروغ‌گویی‌های تیم حقوقی رژیم صهیونیستی در دادگاه بین‌المللی دادگستری در لاهه پرداخت و از آن به شدت انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، «بی مایکل» نویسنده صهیونیست در مقاله‌ای در روزنامه عبری زبان «هاآرتص» درباره شکایت آفریقای جنوبی از تل‌آویو دردادگاه کیفری بین‌المللی به جرم نسل‌کشی در غزه نوشت «چه بسا آفریقای جنوبی تصمیم گرفت با وجود دشواری در اثبات، پرونده‌ای را علیه اسرائیل به اتهام کشتار جمعی در غزه ارائه کند، چراکه آن تنها راه برای مجبور کردن اسرائیل به حضور فوری در دادگاه بین‌المللی دادگستری است؛ به این امید که دستورات موقت اما موثری علیه اسرائیل صادر شوند».

این نویسنده هاآرتص در ادامه نوشت: «اسرائیل این اتهام را فرصتی برای خود جهت تمرکز بر تلاش برای رد آن و به این شکل منحرف کردن بحث از تمامی فجایع دیگری که در نوار غزه مرتکب می‌شود، یافت».

مایکل معتقد است «این دقیقاً همان چیزی است که اتفاق افتاد، وکلای اسرائیلی تمام رکوردهای ممکن را در مورد ادعای بی‌گناهی شکستند، از جمله اینکه ما فقط تروریست‌ها را هدف قرار دادیم، با انتشار بروشورهایی به ساکنان هشدار دادیم، ما دقیقاً برای آن‌ها مشخص کردیم که کجا باید بروند سپس محله‌ها را ویران کردیم تا بتوانند آن را پاکسازی و بازسازی کنند، گویی تروریست‌ها کوتوله‌هایی هستند که پشت کودکان پنهان شدند و یا زن‌نماهایی هستند که پشت زنان پنهان شده‌اند، و یا افرادی دچار پوکی استخوان هستند که پشت سالمندان، بیماران، پزشکان، روزنامه‌نگاران و معلولان پنهان شده‌اند.»

اگر به وکلای اسرائیل دستگاه دروغ‌سنج نصب می‌کردیم، شبکه برق لاهه قطع می‌شد

همچنین او نوشت: «اگر به یکی از وکلای اسرائیلی هنگام سخنرانی‌اش دستگاه دروغ‌سنج نصب شده بود،  شبکه برق لاهه قطع می‌شد و شهر تا امروز در تاریکی می‌ماند».

این نویسنده صهیونیست در ادامه با کنایه نوشت: «از خوش‌شانسی اسرائیل این است که آفریقای جنوبی به دلیل نامعلومی تصمیم گرفت به جای صحبت از آنچه در تمامی اراضی اشغالی یعنی غزه، کرانه باختری و قدس در حال وقوع است، تقریبا به شکل کامل بر تحولات جاری در غزه تمرکز کند چراکه موضوع در ارتباط با امت واحدی است که مردمش زیر کفش همان اشغالگر له می‌شود».

بی مایکل همچنین در ادامه مقاله خود درباره ریشه‌های این موضوع نوشت: «یکی از دلایل کینه‌توزی و بدی این است که اسرائیل برای سال‌ها وجود ملت فلسطین را انکار کرد و تلاش‌های بسیاری برای انکار وجود آن‌ها در افکار عمومی و سخنرانی‌ها انجام داد و قوانینی را برای مشروعیت‌بخشی به سرقت تمامی دارایی‌های آن‌ها تصویب کرد. حتی مصادره اراضی‌شان به عملی مقدس تبدیل کرده و زندگی آن‌ها یک بازی منصفانه شد تا جایی که هر کودکی می‌تواند هفت‌تیر بردارد و هر زمان که بخواهد به آن‌ها شلیک کند، تنها کافی است بگویید احساس خطر کرده تا از مصونیت برخوردار شود».

او در پایان مقاله خود آورده است: «آزادی فلسطینی‌ها و آزادی رفت‌وآمد و آزادی بیان آن‌ها همانند حق خود در تعیین سرنوشت و دفاع از خود همگی لگدمال شده و هنوز هر روز لگدمال می‌شود».

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۸ ۲۳:۱۲

اسراییل به اکراین پدافند هوایی داده؟

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۹ ۰۴:۲۳

نفرین برمسلمان نما های عرب که به کفار پیوسته اند اگر آنها حمایت کنندفلسطین آزاد میشود ولی حتی لفظی هم حمایت نمی‌کنند به دام دروغ های آمریکا افتاده اندویا از آمریکای وحشی میترسند

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۹ ۰۵:۵۵

برق لاهه قطع می‌شد!!! بسیار حقیقی

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۳۰ ۱۲:۵۴

مگه قاضی های دادگاه لاهه از مریخ امدن که خودشون کشتار و نسل کشی رو ندیدن؟؟؟