• پنجشنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402102820310
  • خبرنگار : 30147

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مه‌ولات:

افزایش پزشکان متخصص نیاز مهم حوزه سلامت مه‌ولات است

افزایش پزشکان متخصص نیاز مهم حوزه سلامت مه‌ولات است

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست شبکه بهداشت و درمان مه‌ولات افزایش پزشکان متخصص را نیاز مهم حوزه سلامت این شهرستان اعلام کرد.

جواد جوانی ۲۸ دی‌ماه، در جلسه با معاون جدید درمان دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه اظهار کرد: افزایش حضور پزشکان متخصص و راه‌اندازی زایشگاه، از مهمترین نیازهای بیمارستان ۴۴ تختخوابی این شهرستان به شمار می‌رود.

وی گفت: بحمدالله حوزه سلامت با راه‌اندازی اتاق عمل، تجهیز و بازسازی برخی خانه‌های بهداشت، مراکز و بیمارستان امام رضا (ع) پیشرفت خوبی داشته که از همراهی ریاست دانشگاه و معاونین به ویژه خیرین همیشه همراه حوزه سلامت مه‌ولات تقدیر و تشکر می‌کنم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مه‌ولات با تأکید بر اینکه در این مدت تمام تلاشمان را با نگاه تعاملی و استفاده از ظرفیت نیروها جهت افزایش خدمات و پیشرفت حوزه سلامت این شهرستان بکار برده‌ایم، اظهار کرد: یکی از دغدغه مردم شریف این شهرستان افزایش حضور پزشکان متخصص و راه‌اندازی کامل اتاق عمل بوده که در این راستا اتاق عمل با جراحی ۵ بیمار تاکنون در بیمارستان امام رضا (ع) فعال شده است.

در ادامه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه در این جلسه گفت: تاکنون اقدامات شاخص بسیاری در راستای توسعه خدمات حوزه سلامت شهرستان مه‌ولات از جمله توسعه بخش‌های بیمارستانی، مراکز، خانه‌های بهداشت، ساخت و راه‌اندازی پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ و توسعه زیرساخت‌ها، اعزام پزشکان متخصص صورت گرفته است.

الهام بهره‌مند خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود پزشک در سطح کشور و دانشگاه علوم پزشکی دغدغه مردم شریف این شهرستان و مسئولین را پیگیری و رفع خواهیم نمود.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه علاوه بر شهرستان‌های تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه به برخی مراجعین از شهرستان‌های همجوار، خدمات درمانی ارائه می‌دهد که بدون شک گسترش فضاهای درمانی، تأثیر بسزایی در بالا بردن رضایت مردم و توسعه خدمات حوزه سلامت داشته است.

فیض‌آباد، مرکز شهرستان ۵۶ هزار نفری مه‌ولات در ۲۰۷ کیلومتری مشهد قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha