• پنجشنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402102820331
  • خبرنگار : 50652

مدیرکل امور زنان استانداری گلستان عنوان کرد:

حضور ما در انتخابات قدرت و اراده ملی را به تصویر می‌کشد

حضور ما در انتخابات قدرت و اراده ملی را به تصویر می‌کشد

ایسنا/گلستان مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان با بیان اینکه همه زنان نسبت به خود، خانواده و جامعه مسئول هستند، افزود: هر کدام از ما به اندازه ظرفیت وجودی خود باری بر دوش داریم که باید به سلامت به مقصد و سر منزل مقصود برسانیم.

سیده زهرا حسینی جبلی ظهر پنج شنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۲ در آیین تکریم و معارفه مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان که با حضور جمع کثیری از بانوان فعال و نخبه استانی در محل سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد ضمن تشکر از تیم انتصابات استان، اظهار کرد: ‌این مسئولیت سنگینی برای بنده است که همت و همیت فراوانی را طلب کرده امید دارم با استعانت از درگاه خداوند منان شرمنده ملت و شهدا نشوم.

وی با اشاره به برکات ماه رجب، افزود: ما باید قبل از پذیرش مسئولیت‌ها ارتباط محکمی با خداوند برقرار کنیم و به درگاه وی طلب استعانت و استغفار کنیم چرا که مسئولیت یک ارزش نیست و اماتنی است که پذیرفتن آن به خصوص در عصر فتنه بسیار سخت است.

مدیرکل جدید دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان با بیان اینکه همه ما زنان نسبت به خودمان، خانواده و جامعه مسئول هستیم، توضیح داد: هر کدام به اندازه ظرفیت وجودی خودمان باری بر دوش داریم که باید به سلامت به مقصد و سر منزل مقصود برسانیم.

حسینی جبلی با اشاره به شرح وظایف ما نسبت به انقلاب، ارزش‌ها و ملت، خاطرنشان کرد: باید حواسمان باشد که مدیون خون شهدایی هستیم که مادرانی آنها را تربیت کرده و تک تک این مادرها در این جامعه انتظاراتی دارند و لازم به ذکر است نقشه راه برای من در این مسیر بیانات ولی امر مسلمین است.

وی با اشاره به آخرین فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع امامان جمعه در بحث جوانی جمعیت و عفت خانواده، عنوان کرد: از همه مسئولین درخواست همراهی و همکاری در پیشبرد اهداف این حوزه دارم همانطور که تا قبل از آن به این شکل بوده است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان هدف نهایی را کاربردی بودن کارها و طرح‌ها دانست و گفت: همانطور که تأکید مقام معظم رهبری نیز بر شناخت مسیر درست و معرفتی است باید مراقب باشیم نقشه دشمنان برای متأثر کردن ما نقش بر آب شود.

حسینی جبلی ضمن بیان اینکه انتخابات پیش رو بسیار پر اهمیت است، ادامه داد: حضور گسترده ما در انتخابات مانند حمله ای بر دشمن است که می‌تواند قدرت و اراده ملی را بار دیگر به تصویر بکشد.

حضور ما در انتخابات قدرت و اراده ملی را به تصویر می‌کشد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha