• پنجشنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۲ / ۱۷:۱۱
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1402102820334
  • خبرنگار : 71552

شکست تیم ملی هندبال مقابل ژاپن

شکست تیم ملی هندبال مقابل ژاپن

ملی‌پوشان هندبال ایران در اولین دیدار مرحله اصلی رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا در بحرین شکست خوردند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی هندبال مردان ایران در نخستین دیدارش از مرحله اصلی مسابقات قهرمانی آسیا در منامه بحرین مقابل ژاپن به میدان رفت و با نتیجه ۲۳ بر ۲۵ شکست خورد. ملی‌پوشان هندبال ایران تا اواسط نیمه دوم از حریف جلو بودند اما از اواسط نیمه دوم عقب افتادند و در نهایت شکست خوردند.

تیم ملی هندبال مردان در مرحله اصلی با تیم‌های امارات، قطر و ژاپن همگروه است و در دومین دیدارش باید فردا (جمعه) از ساعت ۱۳:۳۰ به مصاف قطر برود.

شاگردان رحیمی‌زاده در مرحله گروهی این مسابقات در گروه B با نیوزلند، چین و کره جنوبی همگروه بودند که مقابل چین و نیوزلند به برتری رسیدند و مقابل کره جنوبی شکست خوردند و به عنوان تیم دوم‌ گروه راهی دور اصلی شدند.

نتایج کامل تیم ملی هندبال در مسابقات قهرمانی آسیا:

ایران ۴۰ - نیوزلند ۱۳
ایران ۲۴ - چین ۲۲
ایران ۲۴ - کره جنوبی ۲۶
ایران ۲۳ - ژاپن ۲۵

مرحله گروهی مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۱ دی تا ۵ بهمن به میزبانی بحرین با حضور ۱۶ تیم برگزار شد. تیم‌های ژاپن، عراق، بحرین، امارات، کویت، قطر، ایران و کره راهی مرحله اصلی شدند. در گروه دیگر نیز تیم‌های بحرین، عراق، کویت و کره جنوبی با هم همگروه‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۸ ۱۷:۴۱

سلام؛ تحلیل رفتن قوای جسمانی و لو رفتن تاکتیک تیمی در نیمه دوم بازی ها از قبل هم مشخص بود.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۸ ۱۷:۵۴

چرا نیمه دوم را به تیمها واگذار میکنیم؟

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۸ ۱۸:۳۴

همیشه نیمه اول وتا وسطای نیمه دوم جلو هستیم اخرای بازی وا میدیم نشون میده نه تجربه داریم نه بدنسازی درست انجام شده و مهمترازهمه کوچینگ ضعیفه که تیم برنده اکثردقایق بازنده دراخر بیرون میاد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۸ ۲۲:۳۹

ژاپن تنها تیم آسیایی شرکت کننده در المپیکه و خیلی قویه، ما نهایتا تیم چهارم آسیا هستیم، یادمون نره که این بچه‌ها خودشون توقع ما رو بالا بردن وگرنه تا چندسال قبل کسی از هندبال توقعی نداشت

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۸ ۱۸:۳۶

تبریک به مسئولان شجاع و جان به کف ایران اسلامی

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۸ ۲۰:۴۹

لطفا همه چیزو الکی به هم ربط ندین. دنبال یک فرصت برای بهره برداری سیاسی نباشید. ضمنا این را هم بدانید که این تیم هندبال یکی از بهترین تیمهای تاریخ هندبالمونه. ما قبلا با اختلاف خیلی بیشتری به همین ژاپن می باختیم.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۸ ۱۸:۴۰

هندبال ایران در نیمه دوم به خواب می رود اعم از بازی با کره و ژاپن

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۸ ۱۹:۰۹

درود .تیم از لحاظ قوای جسمانی و تکنیک ضعیف است .از طرفی تیم مرد لحضات حساس وسرنوشت ساز نیست و در این مواقع درصد خطاهای فردی وتیمی بالا میره اونم از طرف بازیکنان باتجربه ته جوان. دربازی با کره تیم کره جنوبی درنیمه دوم‌حتی یک خطا فردی وتیمی نداشت ولی تیم ما تا دلت بخواد توسط رحیمی -آثاری و ... اشتباهات فاحشی داشت .دربازی با ژاپن هم عین بازی با کره باختیم . یکجور ویکنواخت اینم نشانه ضعف کادر فنی تیم هست .

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۸ ۱۹:۲۵

سلام،همون مشکل قدیمی،یعنی نبود استراتژی فنی و البته بدن سازی محدود، خوب در بحث فنی ما بایدوباید با تیمهای بزرگ بازی کنیم تا مربیان ما تفکرات مربی سطح بالا رو ببینن وحس کنند.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۸ ۲۰:۰۷

از مربیان انتظار بیشتری نمیره

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۸ ۲۲:۳۷

در همه رشته ها مقابل تیم‌های های سرعتی مثل ژاپن نیمه دوم یا انتهای بازی کم میاریم، برعکس در مقابل کشورهایی مثل کشورهای عربی یا تیمایی که فوتبال سرعتی ندارن، نیمه دوم ها بهتر بازی می‌کنیم

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۹ ۰۰:۵۰

لطفا ازسرمربیان مطرح ایسلندی یا نروژی .فرانسوی..اسپانیایی استفاده کنید تا وقتی که از مربی ایرانی استفاده شود زنگ تفریح کره جنوبی ژاپن وتیم های عربی خواهیم بود برای هندبال هم هزینه کنید

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۹ ۰۸:۱۲

از پایه ، تیمهای ما مشکل دارن . باید هزینه کنن . استعدادیابهای خوب ، بازیکنان رو شناسایی کنن و زیر نظر مربیان خوب تیمهای پایه خارجی آموزش ببینن . این یک دوره ۵ تا ۱۰ ساله رو میخواد .

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۹ ۱۱:۱۲

اعتقاد دارم در فوتبال هم به نیمه نهایی نمیرسیم، چون هر کسی در این تیم ساز خودش را میزنه.