• پنجشنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۲ / ۱۸:۱۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402102820361
  • خبرنگار : 50006

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر:

۲هزار هکتار از اراضی کشاورزی اهر سند مالکیت دریافت کرده‌اند

۲هزار هکتار از اراضی کشاورزی اهر سند مالکیت دریافت کرده‌اند

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر از سنددار شدن ۲هزار هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

علی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای تحقق بخشیدن به برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی و تثبیت مالکیت اراضی بهره‌برداران کشاورزی در ۱۰ ماه اخیر سال به تعداد ۲۵۰۰ فقره برای ۲۰۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان سند مالکیت صادر شد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه سنددار کردن اراضی کشاورزی علاوه بر هویت بخشی به فعالیت‌های کشاورزان باعث صدور آسان تسهیلات بانکی به آن‌ها را فراهم خواهد نمود، افزود: هدف اصلی از صدور سند مالکیت برای اراضی کشاورزی، ثبت تمامی زمین‌های کشاورزی در دفتر ثبت املاک و صدور سند مالکیت برای این زمین‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: با صدور سند مالکیت به اراضی کشاورزی بسیاری از اختلافات ملکی کاهش می‌یابد و موجبات افزایش قابلیت مدیریت، پایش، رصد و برنامه‌ریزی‌های کلان ملی می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر در ادامه از آغاز اجرای طرح کشت قراردادی گندم و دانه‌های روغنی در اراضی آبی و دیمی سال زراعی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ در شهرستان اهر نیز خبر داد.

وی مطرح کرد: برای اجرای دقیق و به موقع طرح کشت قراردادی گندم و دانه‌های روغنی در شهرستان اهر کشاورزانی که تاکنون در این خصوص اقدام نکرده‌اند با مراجعه به مرکز جهاد کشاورزی شهرستان اهر ضمن کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت‌نام در این طرح، جهت بروزرسانی و ثبت اطلاعات سطح زیرکشت مزارع خود در سال زراعی جاری در سامانه پهنه بندی و مدیریت داده های کشاورزی اقدام نمایند.

وی بیان کرد: با نصب برنامه کاربردی کشاورزی قراردادی در گوشی‌های تلفن همراه و یا رایانه از طریق نشانی gtc.ir و Farm.mcinext.com هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام بر اساس کد ملی و شماره تلفن همراه اقدام نمایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha