• جمعه / ۲۹ دی ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402102920508
  • خبرنگار : 50038

معاون استاندار همدان:

کاندیداهای مجلس، قانون و اخلاق را در همه امور رعایت کنند

کاندیداهای مجلس، قانون و اخلاق را در همه امور رعایت کنند

ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به اینکه ملایر به دلیل پتانسیل بالای خود از معدود حوزه‌های رای‌گیری تمام الکترونیک در کشور است، گفت: با رعایت اخلاق و قانونمداری شاهد برگزاری انتخاباتی پر شور با مشارکت حداکثری خواهیم بود.

حسن رضانیا در جلسه ستاد انتخابات ملایر که با حضور اعضای شورای تامین، نمایندگان هیئات اجرایی، نظارت و بازرسی و دواطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: از مجموعه فرمانداری ملایر و هیئات نظارت، اجرایی و بازرسی قدردانی میکنم که تا این مرحله از روند اجرایی انتخابات، با جدیت تمام پای کار بوده و هستند.

وی اظهار کرد: توصیه بنده به همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات و کاندیداهای این دوره مجلس شورای اسلامی، رعایت دقیق قانون و پایبندی به اخلاق در رقابت هاست و امیدوارم با کمترین چالش از این عرصه با سربلندی تمام خارج شویم.

رضانیا با بیان اینکه قانون شفافیت مالی که در قانون انتخابات پیش بینی شده است در کنار سایر قوانین لازم الاجراست، افزود: امکانات جدید پیش بینی شده در قانون مانند بهره مندی از آنتن رسانه ملی یک نقطه قوت است که توصیه می‌کنم به خوبی از آن بهره‌مند شوید و ضوابط آن نیز از روزهای گذشته منتشر و در آتیه نزدیک بیش تر به سمع و نظر شما خواهد رسید.

امام جمعه ملایر نیز با توصیه به همه داوطلبان در رعایت اصول اخلاقی و شرعی در رقابت، تمام افراد دخیل در امر انتخابات را به رعایت تقوا الهی توصیه کرد.


حجت الاسلام و المسلمین محمد علی ارزنده افزود: امیدواریم با رعایت اخلاق حسنه و تقوا و با سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام عظمای ولایت در امر انتخابات، شاهد یک صحنه پر شور و سرشار از اخلاق باشیم و در پایان این مهم، افراد اصلح به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند.

تعدد دستگاه‌های نظارتی، امکان هرگونه تخلف در انتخابات را کاهش داده است

فرماندار ملایر گفت: تعدد دستگاه‌های نظارتی در انتخابات پیش رو، امکان هرگونه تخلف را به نزدیک صفر رسانده است و هر فردی  بخواهد دست به تخلف بزند، توسط مراجع ذی صلاح و قضایی به طور قطع با او برخورد لازم صورت می‌گیرد.

 سلمان اسماعیلی با بیان اینکه افراد در هیئات اجرایی، نظارت و بازرسی به انقلاب اسلامی و قانون برای اکثریت جامعه مورد وثوق و تایید است، تصریح کرد: از هویت مستقل و مردمی دولت آیت الله رئیسی حفاظت خواهیم کرد.

اسماعیلی خطاب به کاندیداهای انتخابات مجلس، اظهار کرد: صمیمانه از شما دواطلبان سپاسگزارم که با حضور خود در عرصه انتخابات باعث شور و نشاط این میدان بزرگ شده‌اید و اینکه امروز شما اینجا هستید، یعنی مورد اعتماد مردم و نظام اسلامی واقع شدید و بیانگر اعتماد شما به نظام مقتدر اسلامی است.

فرماندار ملایر ادامه داد: مجلس شورای اسلامی از مهمترین ارکان اداره کشور است و سیاستگذاری‌های کشور توسط یک مجلس قدرتمند می تواند بسیار مثمر ثمر و مطلوب رقم بخورد، بعضاً با قوانینی مواجه هستیم که از دهه ها پیش تصویب شده اند اما هنوز جاری هستند و این نشانه عمق تاثیرگذاری قوه مقننه است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملایر ، وی خاطرنشان کرد: در راستای افزایش مشارکت تعداد شعب اخذ رای ثابت و سیار را از ۱۹۹ به ۲۲۰ شعبه ارتقا دادیم تا همه جامعه هدف رای گیری بتوانند به سهولت در این امر مهم مشارکت داشته باشند.

اسماعیلی خطاب به داوطلبان گفت: مالک اصلی این کشور و شهرستان، مردم هستند و نباید آنها را بخاطر جلب نظر و توجه احتمالی، از آینده روشن کشور نا امید کرد، از خود و برنامه‌های خود بگویید و در فضایی مومنانه باعث مشارکت حداکثری مردم شوید.

وی افزود: البته در این راستا امکاناتی نظیر پخش محلی رسانه ملی، ایجاد ستاد در روستاها، ایجاد فضای ستادی در فضای مجازی، برپایی ستاد در بافت مرکزی شهر علیرغم تمام چالش‌ها، تعیین بیش از ۴۰ نقطه تبلیغات بصری در شهر ملایر از جمله برنامه‌ریزی‌های مثبت در راستای جلب مشارکت عمومی توسط کاندیداهای فراهم شده است که در راستای اجرای قانون جدید انتخابات در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha