• جمعه / ۲۹ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402102920591
  • خبرنگار : 50652

امام جمعه گرگان عنوان کرد:

افزایش فریادهای جهانی علیه صهیونیسم/ پیام موشکی سپاه برای اسرائیل

افزایش فریادهای جهانی علیه صهیونیسم/ پیام موشکی سپاه برای اسرائیل

ایسنا/گلستان امام جمعه گرگان با اشاره به موشکی که توسط سپاه پاسداران به ادلب سوریه پرتاب شد، گفت: این موشک از خوزستان به سمت ادلب پرتاب شده که یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر فاصله دارد و برای کسانی که فاصله ایران تا اسرائیل را می‌دانند بسیار معنادار است.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز، جمعه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۲ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گرگان که در مصلای وحدت برگزار شد، با اشاره به اینکه هفته آینده ایام بسیار مبارکی است، اظهار کرد: هفته آینده شب ولادت امام جواد (ع)، جوان‌ترین ائمه ما است و چه زیباست که نسل جوان ما که امروز به دنبال الگو هستند از این امام پیروی کرده و درس بگیرد. 

وی با بیان اینکه ما ایام اعتکاف را پیش رو داریم، عنوان کرد: اعتکاف نیاز انسان است و توجه انسان را از این جهان مادی چند روزی جدا می‌کند؛ ماه رجب در خانه خدا و میهمان خدا بودن بسیار می‌تواند در ساختن انسان نقش داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در گلستان حمله موشکی سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی به مقرهای داعشی و صهیونیستی در اربیل عراق و ادلب سوریه را ضربه محکمی دانست و افزود: با این اقدام تا حدی انتقام خون شهدای کرمان و سایر شهدا گرفته شد.

آیت‌الله نورمفیدی در مورد موشکی که به ادلب سوریه پرتاب شد گفت: این موشک از خوزستان به سمت ادلب پرتاب شده که یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر فاصله دارد و این معنایی دارد برای کسانی که می‌دانند فاصله ایران تا اسرائیل هم یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر بوده و طی این مسیر برای ما با موشک کار بسیار آسانی است.

وی با اشاره به اینکه اگر تروریست‌ها در هر جایی از این منطقه بخواهند علیه ایران کاری کنند باید بدانند که امنیت ندارند، خاطرنشان کرد: پیام کلی ما به همه جهان این است که ما علاقه‌مند به تنش نیستیم اما اگر بخواهند برای ما دردسر و مزاحمت ایجاد کنند ما پاسخ قاطعی خواهیم داشت.

خطیب نماز جمعه گرگان، گفت: امروز روزی است که به مردم آفریقای جنوبی به علت ترتیب دادن شکایتی علیه اسرائیل در دادگاه بین‌المللی لاهه به سبب نسل کشی رژیم صهیونیستی که جنایت آشکار این غده سرطانی است و توقف کشتار مردم غزه را خواستار شدند باید مرحبا گفت و باید توجه داشت نفس این شکایت معنای بسیاری دارد.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه دنیا هر روز بیشتر از قبل علیه رژیم غاصب صهیونیستی جبهه‌گیری می‌کند، تاکید کرد: اینها فریادهای جهانی علیه این رژیم کودک کش است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha