• جمعه / ۲۹ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402102920620
  • خبرنگار : 50593

نماینده ولی فقیه در مازندران:

ناامن شدن منطقه برای اسرائیل و آمریکا نشانه ایران قوی است

ناامن شدن منطقه برای اسرائیل و آمریکا نشانه ایران قوی است

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امروز نیروهای حزب الله و مجاهدان عراق برای نیروهای اسرائیلی در حال ناامن کردن منطقه هستند این همان نشانه ایران قوی است.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ۲۹ دی ماه در نماز جمعه ساری در جمع نمازگزاران با توصیه به تقوای الهی و خداترسی، اظهار کرد: ویژگی تقوا این است که اجازه نمی‌دهد خطا کنید و اگر اشتباهی هم صورت پذیرفت با توبه و استغفار؛ تقوا حاصل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انسان باید در تمام شرایط ولی خدا باشد، افزود: در خفا و عیان باید خداترس بوده و از گناه و معصیت دوری شود.

امام جمعه ساری اعتکاف را معنوی‌ترین عبادت‌ها دانست و گفت: سال گذشته در کشور بالغ بر ۶۰۰ هزار نفر در مساجد معتکف شدند و بیشتر این جمعیت نسل جوان بودند. مسئولان باید برای اقامه امر اعتکاف در جامعه پای کار باشند.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه از ۲۴ تا ۲۶ دی ماه گردهمایی ائمه جمعه را در تهران داشتیم، تصریح کرد: در این گردهمایی در سه حوزه کشاورزی، منابع طبیعی و آب منطقه‌ای مشکلات را مطرح کردم.

وی افزود: در بخش کشاورزی معضلات موجود در مازندران و نهاده‌های دامی، قیمت نامناسب برنج، مرکبات و سایر مسائل را متذکر شدم.

خطیب نماز جمعه ساری تصریح کرد: آب منطقه‌ای بستر و حریم رودخانه را افزایش داده است و مزارع و شالیزارهای حاشیه رودخانه‌ها را به نام خود سند اموالی زده است؛ لازم است این آیین نامه اصلاح و طرح باید متوقف شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: لازم است مسئولان کشوری و استانی مسائل و مشکلات مربوط به کشاورزان را اولویت قرار داده و رسیدگی کنند.

این مسئول به موضوعات مرتبط با منابع طبیعی و آبخیزداری پرداخت و گفت: این مسئله که منابع طبیعی عکس هوایی سال ۱۳۴۶ را مد نظر قرار می‌دهد و هر زمینی که در آن تصویر به عنوان لکه سبز بود را تملک می‌کند از موضوعاتی است که کشاورزان با منابع طبیعی مشکل جدی دارند. در حالی‌که فقهای شورای نگهبان قبل از سال ۱۳۶۵ مالکیت را مد نظر قرار داده و شرعی دانستند؛ اما قانون خود را با این فتوا تطبیق نداده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به حضور معاون رئیس جمهور(داوود منظور) در مازندران ، خاطرنشان کرد: انتظار داریم استانداری برخی موضوعات را مورد پیگیری قرار دهد تا به نتیجه مثبت برسیم.

آیت‌الله لائینی خاطرنشان کرد: یمن ۶ سال مورد هجمه نظامی قرار گرفته و تخریب شد ولی امروز به قدرتی رسیده که می‌تواند دریای سرخ و خلیج عدن را برای کشتی‌های اسرائیلی و آمریکایی ناامن کند و رژیم صهیونیستی و کشور غصب شده اسرائیل را موشک باران کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: امروز حزب الله ما و مجاهدان عراق برای نیروهای اسرائیلی در حال ناامن کردن منطقه هستند این همان نشانه ایران قوی است.

این مسئول به مسئله انتخابات پرداخت و افزود: انتخابات یک حق و تکلیف ملی است و همه باید مشارکت پر شور داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha