• جمعه / ۲۹ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۶
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1402102920661
  • خبرنگار : 50022

امام جمعه کمالشهر:

جمهوری اسلامی هرگز در برابر تهدیدات کوتاه نمی‌آید

جمهوری اسلامی هرگز در برابر تهدیدات کوتاه نمی‌آید

ایسنا/البرز امام جمعه کمالشهر گفت: توقیف نفتکش آمریکایی توسط ارتش جمهوری اسلامی و نیز حمله موشکی و پهپادی اخیر نشان داد که جمهوری اسلامی هرگز در برابر تهدیدات دشمن کوتاه نمی‌آید بلکه با قدرت هرچه تمام از کرامت، عزت و حق و حقوق مردم دفاع خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام نورپور در خطبه‌های نماز جمعه امروز، ۲۹ دی ماه کمالشهر ضمن تقدیر و تشکر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاطر پاسخ قاطع و محکم به رژیم صهیونیستی و تروریست‌های آدم کش گفت: این اقدام شجاعانه فرزندان سبزپوش ولایت در پاسخ به جنایات اخیر در کرمان و راسک و سوریه صورت گرفت. این عملیات‌ها بسیار ارزشمند و مایه غرور ملی شد. ما خداوند را به خاطر نعمت ارزشمند وجود مبارک سپاه عزیز شاکریم.

وی افزود:  این عملیات‌های موشکی و پهپادی از نظر رصدگران نظامی بسیار حائز اهمیت است؛ اینکه از فاصله چند صد متری تا ۱۲۸۰ کیلومتری نقطه زنی کنند و لانه‌های شیطان و شیطان صفتان و آدمکش‌ها یکی بعد از دیگری با قدرت هرچه تمام شخم زده شود بسیار اهمیت دارد و پیام مهمی به تروریست‌ها و اربابان آنها آمریکا و اسرائیل غاصب است.

امام جمعه کمالشهر افزود: تروریست‌های آدم‌کش بدانند هر کجا باشند توسط فرزندان غیور ملت، به سزای اعمال ننگینشان خواهند رسید. صهیونیست‌ها هم بدانند اگر خطایی از آنها سر زند با همین موشک‌ها و بلکه با مدرن‌تر از آنها حیفا و تل‌آویو شخم زده خواهد شد.

وی ادامه داد: این اقدام غیورانه سپاه نشان داد هر کشور و گروهی که بخواهد امنیت کشور ما را به خطر بیاندازد، جوانان عزیز ما امنیت آنها را به خطر خواهند انداخت؛ هر چند بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر با کشور ما فاصله داشته باشند.

نورپور تصریح کرد: توقیف نفتکش آمریکایی توسط ارتش جمهوری اسلامی و نیز حمله موشکی و پهپادی اخیر نشان داد که جمهوری اسلامی هرگز در برابر تهدیدات دشمن کوتاه نمی‌آید بلکه با قدرت هرچه تمام از کرامت، عزت و حق و حقوق مردم دفاع خواهد کرد.

وی در ادامه به مسئله مهم انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: همه ما باید تلاش کنیم قدرت و اقتدار ایران اسلامی را روز به روز تقویت کنیم. اقتدار هم به نیروی دفاعی و نظامی است و هم به فعال شدن چرخه تولید و رونق اقتصاد، و هم به علم و فناوری و هم به افزایش بصیرت و آگاهی و تقویت وحدت و ولایتمداری. همه این‌ها از مؤلفه‌های قدرت است. یکی از مؤلفه‌های مهم اقتدار، حضورگسترده مردم عزیز در انتخابات است. مقام معظم رهبری در دیدار ائمه جمعه کشور بامعظم له فرمودند: حضور مردم در انتخابات به معنای حقیقی کلمه لازم است. هم تکلیف است و هم حق مردم است و مردم باید از این حقشان استفاده کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha