• شنبه / ۳۰ دی ۱۴۰۲ / ۰۷:۴۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402102920780
  • خبرنگار : 71675

اگر به آقایان بر نمی‌خورد، تیم ملی خوب بازی نمی‌کند

اگر به آقایان بر نمی‌خورد، تیم ملی خوب بازی نمی‌کند

مربی پیشین تیم ملی گفت: همه اذعان دارند سطح تیم ملی خیلی بالاست، اما باید ترکیب تیم ملی ثبات داشته باشد و در هر بازی این همه تغییرات نداشته باشد.

محمد مایلی‌کهن، مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا درباره برد تیم ملی مقابل هنگ کنگ در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر اظهار کرد: تیم ملی بازی خوبی را مقابل هنگ کنگ انجام نداد و دلیل آن هم تغییرات زیاد ترکیب تیم ملی نسبت به بازی اول برابر فلسطین بود. به نظرم این هم منطقی به نظر نمی‌رسید.

او ادامه داد: شاید کادر فنی تیم ملی بابت این همه تغییر دلایل خودشان را داشته‌اند، اما به نظر من این تغییرات باعث شد ناهماهنگی‌های زیادی در طول بازی برای تیم ملی به وجود بیاید. باید بگویم این ضعیف‌ترین بازی تیم ملی در چند سال اخیر بود. امیدوارم تیم ملی در بازی‌های بعدی شرایطش بهتر شود.

مایلی‌کهن درباره عملکرد خط دفاعی تیم ملی در این بازی افزود: خط دفاع ما در این بازی عملکرد خوبی نداشت. زمانی که مرتضی پورعلی گنجی مصدوم شد خط دفاع ما دچار مشکل شد. ما در بازی اول هم مقابل فلسطین در خط دفاع عملکرد خوبی نداشتیم اما در کل باید بگویم زوج کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده برای تیم ملی در خط دفاع بهتر است.

با این شرایط امیدی برای قهرمانی تیم ملی است؟ مربی پیشین تیم ملی در این باره بیان کرد: همه تیم‌ها با امید به این مسابقات آمده‌اند. سطح تیم‌ها به هم نزدیک است. شما ببینید ژاپن مقابل عراق باخت یا ویتنام با بازی خوبی که در بازی اول انجام داد مقابل اندونزی شکست خورد. اگر بخواهید قهرمان شوید باید همه تیم‌ها را ببرید تا به موفقیت برسید.

او درباره این‌که تاکتیک تیم ملی مقابل امارات بهتر است چگونه باشد؟ پاسخ داد: تیم ملی باید مقابل امارات برنده شود تا به عنوان سرگروه صعود کند. البته تیم امارات یک تیم معمولی است و تیم ملی زیاد مشکلی نخواهد داشت. تیم ایران اگر سرگروه شود در مرحله بعد با تیم‌های ضعیف‌تر بازی خواهد کرد و این به نفع تیم ملی خواهد بود.

مایلی‌کهن درباره آینده تیم ملی در این مسابقات گفت: همه اذعان دارند سطح تیم ملی خیلی بالاست، اما باید ترکیب تیم ملی ثبات داشته باشد و در هر بازی این همه تغییرات نداشته باشد. اگر به آقایان برنمی‌خورد در مجموع تیم ملی در این دو بازی خوب بازی نکرد. تیم ملی باید در بازی‌های بعدی بهتر شود تا با موفقیت آن گوشه‌ای از مشکلات مردم کم‌تر شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۳۰ ۰۸:۱۴

ما که 70 سال عمر کردیم و دیدیم ولی از ما گفتن که صد سال دیگه هم بگذره شیوه تیم ملی همان علی اصغری پروین است

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۳۰ ۰۸:۴۰

پور علی گنجی از وقتی هم بود فیکس نبود

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۳۰ ۰۸:۵۷

تیم زیر 23 سال هنگ کنگ چند ماه قبل تیم زیر 23 سال ایران را شکست داد دیشب تیم بزرگسالانش با تعدادی بازیکن چند ملیتی که از سراسر دنیا جمع اوری کرده بود امده بود ایران را شکست دهد و چون در بازی قبل هم شکست خورده بود در نتیجه رفت سراغ بازی تدافعی و دل بستن به ضد حمله شما به صحنه های بازی اگر دقت کنید انها همیشه بین 5 تا 7 نفر از دروازه تیم شان حراست میکردند. این نوع فوتبال بازی کردن باعث بر هم خوردن تمرکز تیم ایران شد. در ضمن سرمربی تیم ملی ایران از 4 بازیکن اصلی تیم ملی یعنی قلی زاده - ازمون - شجاع - محرمی استفاده نکرد برای جلوگیری از مصدومیت انها. هیچ تیمی برای باخت و تفریح به این جام پا نگذاشته!

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۳۰ ۰۹:۰۶

به ترکیب برنده خواهشا دست نزن ،لطفا ،تیم دیشب گیج بود نصف تیم اوت میزد چکارمیکنی امیرخان .

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۳۰ ۲۰:۲۱

عزیز جان آقای مایلی کهن کجا از تیم انتقاد کرد البته نقد تیم توسط مربیان سابق وکارشناسان باعث رفع نقاط ضعف می‌شود اما ایشان به تیم ملی قدرت تیم های مقابل را یاد آور شد تا به سرمربی تیم وسایر بازیکنان بفهماند که مثلا تیم هنگ کنک زنگ تفریح ما نیست ودیدیم اگر شانس با ما یار نبود وبازیکنان تیم مقابل کمی دقت لازم را داشتند حداقل دو گل به تیم‌ما زده بودند

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۳۰ ۱۰:۱۴

،آقای مایلی کهن دست از سر تیم ملی بردار !!!شما ناسلامتی مربی تیم ملی بودی به جای اینکه دراین موقع حساس به تیم روحیه بدی همیشه انتقاد حداقل از نظر فنی وتاکتیکی انتقاد کن.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۳۰ ۱۲:۱۹

فنی صحبت کرده دیگه.دوست داری چی بگه؟

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۳۰ ۱۰:۲۷

یه تیم وقتی میتونه محکم و باثبات باشه که بازی قبل و بعدش تفاوت فاحشی در گلهای زده و خورده نداشته باشه و همه میپذیرن که نقاط قوت و ضعف جزئی در کار بوده نه محاسبات کارشناسی نادرست!!!

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۳۰ ۱۰:۴۱

از خودت بگو بهترین نسل فوتبال ایران با دایی عزیزی زرینچه و و 15 فوتبالیست برتر تاریخ ایران چرا قهرمان نشدی ؟؟؟ حالا با کنعانی و شجاع بدبخت زاده و میخوای قهرمان شه؟ تو با پاشازاده زرینچه و گل محمدی محمد خانی و رهیری فر نشدی این تیم با مدافع کنعانی و بدبخت زاده بشه

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۳۰ ۱۰:۴۵

تیم برای دوم شدن در گروه بازی می کند تا فینال را با عراق برگزار کند

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۳۰ ۱۰:۵۲

بر میخورد، لطفا تکرار نشود

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۳۰ ۱۱:۳۶

واقعا بازی تیم ملی بسیار افتضاح و سطح پائینی بود ،ناهماهنگ ،ضعف خط دفاعی ،دروازه بان مغرور، بی ثابتی در تیم ،سر در گمی بازی کنان در زمین .

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۳۰ ۱۲:۱۲

با موفقیت تیم فوتبال مشکلات مردم کم تر بشود؟ مگه بازی مشکلات مردم رو حل می کنه؟؟!! چه ربطی داره؟مشکلات مردم یه مرد می خواد مثل ... که میدونم اسمش رو بنویسم منتشر نمی کنید؛ وگرنه بازی فوتبال با پول بیت المال هیچ مشکلی رو حل نمیکنه و فقط مردم رو ناراضی تر می کنه که با پول مالیات اونها این همه ساله بریز و بپاش در فوتبال هست و هیچ نتیجه ای هم نداشته!

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۳۰ ۱۳:۱۹

متاسفانه نه تنها با هنگ کنگ بلکه در چند دیدار اخیر از تیم ملی فقط بازی های علی اصغری دیده ایم، اصلا برنامه ای تیم ملی ندارد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۳۰ ۱۳:۳۸

بااین دست پخت قلعه.واین تیم پیرپاتال.میانگین سنی.۳۳سال.در مرحله بعدی اوت خواهیم شد.. من مایلی کهن را قبول ندارم چرا که آدم بی ثباتی هستش یه زمان انقلابی میشه.یه زمان ضدانقلاب.یه زمان نقش اپوزیسیونو در میآره یه زمان هم ژست شهادت طلبی میگیره ولی این حرفش را قبول دارم بدترین بازی تیم ملی در چندسال اخیر.را دیدیدم

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۳۰ ۱۳:۴۴

هم ما دوست داران فوتبال و هم فوتبالیستها ایرانی فقط فتوبال دوستیم و تربیت ورزشی نداریم ما تماشاچیا

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۳۰ ۱۴:۱۴

بد بد بد..افتضاح بود

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۳۰ ۱۸:۳۹

نه ممدمایلی خوبه .واقعا متاسفم اگر تیم ملی میباخت مثل زاپن ویا مساوی می کرد مثل کره شما ها چی می گفتید

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۳۰ ۱۴:۱۹

عالی مصاحبه کرده خوب نقد کرده تیم ملی ایران زیبا فوتبال بازی نمیکنه

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۳۰ ۱۴:۲۴

دهه هاست که سبک فوتبال دنیا عوض شده است . سانتر از جناحین ، پاس به عقب و شوت دروازه بان به توپ را اکنون حتی تیم های آماتور انجام نمی دهند. دفاع بلد نیستیم ، پاس دادن هم بلد نیستیم ، ادعای قهرمانی هم داریم

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۳۰ ۱۶:۰۴

منکه فقط سبک بازی شمس اذر رو دوست دارم ایکاش دقیقی سرمربی تیم ملی بود تا همون تاکتیک هارواجرامیکزد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۳۰ ۲۰:۵۵

در نیمه دوم فقط دستور کار فوتبال بزن زیر توپ بود و هیچ چیز از یک تیم ملی دیده نشد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۳۰ ۲۱:۵۷

با درود بمحضر یکایک مدیران و آقای مایلی کهن ,باید در تایید فرمایشات ایشان اضافه نمود که دفاع ایران نشان داد که بکررات مرتکب اشتباهاتی برزگ شدند که اگر بازیکنی حرفه ای در تیم مقابل باشد این اشتباهات هزینه ای غیر قابل جبران برایمان بهمراه خواهد داشت.کنعانی زادگان دلیلی ندارد مرتب با پاس به تو دروازه بان تیم را بخطر اندازد.با امید موفقیت تیم ملی. خندان -عباس

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۱ ۰۳:۵۵

قلعه نوعی بددهن ازش توقع خاص میره؟!نه فقط بی اندیشی

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۱ ۱۲:۰۲

طارمی از وقتی اومده ایران پورتو خوب نتیجه میگیره😂😂😂