• شنبه / ۳۰ دی ۱۴۰۲ / ۰۷:۴۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402103020807
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

معاون استاندار:‌

روایت صحیح را از سیستان و بلوچستان باید به سایر نقاط جهان مخابره کنیم

روایت صحیح را از سیستان و بلوچستان باید به سایر نقاط جهان مخابره کنیم

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار گفت: سیستان و بلوچستان نه محروم و نه مظلوم است ما همه چیز داریم. ما در استان از شمال تا جنوب معدن، انرژی‌های طبیعی باد و خورشید، شیلات، سواحل مکران، پتروشیمی، کشاورزی چهار فصل و ... داریم.

رضا شریفی شامگاه جمعه ۲۹ دی در کنگره بزرگداشت یعقوب لیث در دانشگاه زابل اظهار کرد: سیستان و بلوچستان از شمال تا جنوب دارای ظرفیت های بی‌نظیری در حوزه های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، نیروی انسانی و زیربنایی است‌.

وی با اشاره به تبلیغات منفی رسانه های دشمن گفت: سیستان و بلوچستان رنگین کمان اقوام ایران است، بی‌مهری برخی از رسانه‌ها و کم کاری اصحاب فرهنگ در طول چهار دهه گذشته چهره واقعی سیستان و بلوچستان را آنطور که شایسته مردمان غیور این منطقه از شمال تا جنوب است به تصویر نکشیده‌اند و این کم کاری را جبران می کنیم و در این راستا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند در این حوزه کمک کند تا روایت صحیح را از استان به سایر نقاط جهان مخابره کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ما باید ظرفیت‌های خودمان را معرفی کنیم و روایت‌های غلطی که به هر دلیلی صورت گرفته را اصلاح کنیم و سیستان و بلوچستان را آنطور که هست، روایت کنیم.

وی تصریح کرد: باید آثار مکتوب مفاخر و معرفی میراث مشترک مردم منطقه و کشورهای همسایه که به آن افتخار می کنیم روایت و مکتوب نگاری شود و نگاه تقریب و عیاری که به این اسطوره‌ها است می‌تواند به ما برای ایجاد وحدت با مردم و کشورهای همسایه کمک کند.

شریفی ادامه داد: دشمنان می خواهند القا کنند که ایرانی نمی‌تواند ولی ایرانی ثابت کرده که با توجه به سابقه و تاریخ خود می تواند و توانسته است کارهایی انجام دهد که در شأن و تراز ایرانیان است و امیدواریم استان را به کمک مردم به جایگاه واقعی و در شأن مردم این استان برسانیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha