• شنبه / ۳۰ دی ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402103021021
  • منبع : بازار

انتقال وجه پایا چقدر طول می‌کشد؟

انتقال وجه پایا چقدر طول می‌کشد؟

انتقال وجه در بانکداری الکترونیکی امروزه توسط همراه بانک صادرات ایران از خدمات فوق‌العاده این بانک محسوب می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، در منزل و یا محل کار خود نشسته‌اید و یک مبلغ زیادی را باید به حساب یک شخص واریز کنید. آیا در عصر تکنولوژی و اینترنت بازهم با مراجعه حضوری برای یک انتقال وجه ساده قراراست وقت خود را بگیرید؟ درحال حاضر با پیشرفت سیستم‌های مالی جهان بانک صادرات ایران هم به سوی این پیشرفت گام برداشته و خدمات الکترونیکی بانکی را برای مشتریان خود فراهم کرده‌است.

پس بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک صادرات می‌توانید درهرجایی که باشید با هرمبلغی که خواستید انتقال وجه را انجام بدهید و از خدمات بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران لذت ببرید. درادامه این مطلب با انتقال وجه پایا بیشتر آشنا خواهیم شد.

انتقال وجه پایا چیست و چقدر زمان می‌برد انتقال پیدا کند؟

انتقال وجه پایا برای مبادلات زیاد بانکی است و ازطریق شماره شبا انجام می‌شود. این نوع انتقال وجه در زمان شما صرفه‌جویی میکند و کارمزد انتقال وجه هم به کمترین میزان کاهش پیدا میکنه.

در سال ۱۴۰۲ طول زمان انتقال وجه پایا به چهار چرخه تقسیم می‌شود: اول ساعت ۳:۴۵ صبح، دوم ۱۰:۴۵ صبح، سوم ۱۳:۴۵ ظهر، ۱۸:۴۵ عصر انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان انتقال وجه شما باید به ساعت فیش واریزی خود نگاه کنید برای مثال اگر شما ساعت یک ظهر واریز پایا انجام داده باشید، ۱۳:۴۵ ظهر به حساب مقصد انتقال پیدا می‌کند. در همراه بانک صادرات ایران انتقال کارت به کارت و انتقال وجه ساتنا هم وجود دارد که هرکدام از این‌ها سقف انتقال مختص به خود را دارد

سقف انتقال وجه پایا در بانک صادرات ایران ۵۰ میلیون تومان می‌باشد و با خیال راحت انتقال وجه خود را انجام دهید. برای انتقال وجه پایا نیاز به داشتن شماره شبا حساب مقصد است، تاپایان این مطلب همراه باشید تا نحوه دریافت رایگان شماره شبا مقصد از طریق همراه بانک صادرات ایران را توضیح دهیم..

تبدیل شماره کارت به شماره شبا در همراه بانک صادرات ایران

داشتن شماره شبا یکی از حیاتی‌ترین اطلاعات بانکی شما محسوب می‌شود زیراکه برای انتقال وجه داشتن شماره شبا الزامی است.

از شماره شبا می‌توانیم برای انتقال مبالغ ۳ میلیون تومان به بالا استفاده کنیم. اگر شماره شبا کارت مقصد را نداشتید و به آن فرد هم دسترسی نداشتید نگران نباشید شما می‌توانید در همراه بانک صادرات ایران دریافت شماره شبا بانک صادرات از طریق شماره کارت مدنظر به صورت رایگان انجام می‌شود.

داخل همراه بانک صادرات ایران داخل منو قسمتی مختص به تبدیل شماره کارت به شبا دارد و شما می‌توانید بدون نیاز به صرف وقت و انرژی با واردگردن شماره کارت ؛ شماره شبا دریافت کنید این هم یکی از خدمات فوق‌العاده همراه بانک صادرات ایران برای مشتریان خود است.

همراه بانک صادرات ایران

شما برای نصب همراه بانک صادرات ایران و استفاده از خدمات اینترنتی این بانک ابتدا باید به یکی از شعب بانک صادرات مراجعه کنید و شماره تماس خود را داخل سیستم ثبت کنید و سپس رمزپویا از بانک دریافت کنید. بعداز این مراحل از وبسایت رسمی بانک صادرات همراه بانک را با توجه به سیستم عامل موبایل خود دانلود و نصب کنید.

بعد از نصب همراه بانک را باز کنید و با واردکردن شماره تماس، شماره کارت و کدملی به مرحله بعد بروید، درمرحله بعد باید رمزپویایی که برای شما پیامک شده را در کادر وارد و سپس یک کد عددی از طرف بانک صادرات برای شما پیامک می‌شود که باید آن هم داخل کادر وارد کنید. در آخر با انتخاب نام کاربری و رمزعبور که متشکل از عدد و حروف کوچک و بزرگ انگیلیسی است می‌توانید شروع به استفاده از خدمات همراه بانک صادرات ایران کنید.

دراین مطلب انتقال وجه داخل همراه بانک صادرات ایران را توضیح دادیم و متوجه شدیم به صورت رایگان شماره شبا را می‌توانیم فقط با واردکردن شماره کارت مورد نظر دریافت کنیم. البته که داخل همراه بانک صادرات ایران انتقال وجه فقط به شکل پایا نیست و انواع انتقال وجه برای مشتریان در همراه بانک فراهم شده .

شما با نصب همراه بانک صادرات ایرن قدمی بزرگ برای وقت خود و استفاده از تکنولوژی بانکداری الکترونیک برداشته‌اید. ازجمله خدمات همراه بانک صادرات ایران می‌توان به پرداخت قبوض، انواع انتقال وجه، دریافت شارژ، خدمات چک دیجیتالی، دریافت رایگان شماره شبا بانک صادرات و.... اشاره کرد. ما در همراه بانک صادرات ایران منتظر شما هستیم و در انجام هر امور بانکی اینترنتی همراه شما هستیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha