• شنبه / ۳۰ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402103021133
  • خبرنگار : 50039

نماینده ولی فقیه در گلستان عنوان کرد

لزوم سرمایه‌گذاری در فوتبال و کشتی گلستان

لزوم سرمایه‌گذاری در فوتبال و کشتی گلستان

ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه مردم در هر شرایطی قدر ورزشکاران خود را می‌دانند و از آنها حمایت می‌کنند، افزود: باید مجموعه استان از دیگر رشته‌های ورزشی نیز حمایت کنند تا شاهد درخشش ورزشکاران آن حوزه‌ها هم باشیم.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر شنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ در آیین اهدای هدایای ارسالی مقام معظم رهبری به مدال‌آوران گلستانی حاضر در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو، اظهار کرد: ورزش استان امتیازاتی دارد که در سایر استان‌ها نیست و باید تقویت شود.

وی با بیان اینکه افزایش ورزشکاران دعوت شده به تیم‌های ملی نشان می‌دهد که در این زمینه به خوبی کار شده است، ادامه داد: افزایش تعداد دریافت مدال‌ها در عرصه‌های مختلف ورزشی در سطوح جهانی، آسیایی، بین‌المللی و ملی در سال جاری نوید بخش روزهای خوش برای ورزش استان است.

لزوم سرمایه‌گذاری در فوتبال و کشتی گلستان

شخصیت‌های برجسته جهان اسلام، ایرانی هستند

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با تأکید بر اینکه اگر به سابقه کشور در حوزه‌های مختلف نگاه کنیم می‌بینیم که شخصیت‌های برجسته و بسیار مهمی را داشتیم و بیشتر شخصیت‌های برجسته جهان اسلام، ایرانی هستند، افزود: ایرانی‌ها همیشه مردمی باهوش بودند و باید استعدادها را کشف کرد تا تقویت شوند و به فعلیت رساند.

وی استعدادشناسی و فراهم کردن زمینه برای تقویت استعدادها را مقدمه حرکت کشورمان به درجات والا و مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: درست است در برخی حوزه‌ها مشکل داریم، اگر بخشی نگری نکنیم و به همه مجموعه نگاه کنیم، می‌بینیم که خیلی پیشرفت داشته‌ایم.

لزوم سرمایه‌گذاری در فوتبال و کشتی گلستان

پیشرفت کشورمان در برخی حوزه‌ها قابل توجه است

آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به اینکه ممکن است بعضی‌ها نخواهند این را بپذیرند، ولی این واقعیت است که کشورمان پیشرفت قابل توجهی در برخی حوزه‌ها دارد، اضافه کرد: اقدام هفته گذشته و برخورد با تروریست‌ها در سوریه و عراق و آن هم شلیک معنادار از خوزستان نشان داد که چقدر در این حوزه پیشرفت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه دشمنان همه توان خود را گذاشته‌اند تا همه چیز را در کشورمان خراب نشان دهند، تصریح کرد: امروز مقطع تاریخی کشور ما خاص است و متأسفانه دشمنان همه همت خود را کرده‌اند تا در این جنگ فرهنگی بر ما غلبه کنند و باید بدانیم که جنگ فرهنگی از گذشته بوده است ولی امروز گسترده‌تر شده و آنها از همه ابزارها برای انحراف فرهنگی، فکری و ریشه و اصالت ایرانی‌ها استفاده می‌کنند.

لزوم سرمایه‌گذاری در فوتبال و کشتی گلستان

امام جمعه گرگان ایران را کشور خوبی دانست و یادآور شد: باید ملت قدر خود را بدانند و این را هم بدانند که دشمن می‌خواهد ما را بی‌ریشه کند و باید گذشته را با امروز مقایسه کنیم و این را بدانیم که باید مسیر پیشرفت به شکل همه جانبه طی شود.

وی نبود اسپانسر در ورزش گلستان را چالشی بزرگ برشمرد و با تأکید بر اینکه این چالش مانعی بر فعالیت‌های ورزشی و اخذ مدال‌های رنگارنگ در عرصه‌های مختلف نبوده است، اضافه کرد: بسکتبال و کبدی گلستان شرایط خوبی دارد و باید فوتبال، کشتی و دیگر رشته‌ها را هم تقویت کنیم و در این زمینه مجموعه استانداری از دیگر رشته‌ها حمایت و پشتیبانی کند.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی حمایت مردم از ورزشکاران در هر شرایطی را نقطه عطف قدرشناسی مردم دانست و با بیان اینکه ورزشکاران به خاطر این پشتیبانی باید ارزش و جایگاه خود را بدانند، افزود: جزیره آشوراده زمینه‌ساز تحول در استان خواهد بود و اگر اهداف گردشگری این جزیره طبق برنامه اجرا شود، می‌تواند نقش بسیار زیادی را در توسعه استان در دیگر حوزه‌ها از جمله ورزش ایفا کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha