• شنبه / ۳۰ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402103021233
  • خبرنگار : 50210

رئیس ستاد انتخابات استان:

اطلس امنیت شعب اخذ رای استان مرکزی تهیه شده است

اطلس امنیت شعب اخذ رای استان مرکزی تهیه شده است

ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: امنیت انتخابات در بالاترین شکل در ستاد انتخابات طراحی و اطلس امنیت شعب به صورت کامل تهیه شده است.

بهنام نظری ۳۰ دیماه ۱۴۰۲ در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی بیان کرد: در زمینه افزایش مشارکت برای انتخابات پیش رو در استان باید قدری تلاش بیشتری داشته باشیم و باید از ظرفیت های موجود همچون مرکز ماهور و حلقه های میانی و نخبگان سیاسی نهایت بهره برداری را داشت.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت کنشگران در حوزه ورزشی و فرهنگی، افزود: برنامه ریزی لازم به منظور استفاده از این ظرفیت انجام شده است و باید برای زمان باقی مانده به انتخابات در فضای عمومی جامعه تحرکاتی را رقم زد.

نظری با بیان اینکه ۱۱ اسفندماه روز سرنوشت سازی است و باید به شکل ویژه پای صندوق های رای حاضر شد، گفت: پیش از انتخابات، راهپیمایی ۲۲ بهمن را خواهیم داشت و باید از این فرصت نیز استفاده کرد، همچنین باید از ظرفیت جوانان و رای اولی ها برای تحقق مشارکت حداکثری نهایت بهره برداری را داشت و باید همه ابزارها را برای افزایش مشارکت به کار گرفت.

وی تصریح کرد: مواد ۷۰ تا ۸۰ قانون ناظر بر حوزه تبلیغات است و برای داشتن یک رقابت سالم نیازمند تبلیغات سالم و استفاده از همه امکانات هستیم. باید همه ظرفیت ها و امکانات پای کار باشند تا فضای انتخابات به بهترین شکل رقم بخورد.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی بیان کرد: امنیت انتخابات در بالاترین شکل در ستاد انتخابات طراحی و اطلس امنیت شعب به صورت کامل تهیه شده است. بلوک بندی مناطق و محلات نیز باید مدنظر قرار گیرد چراکه برخی از محلات نیازمند کار ویژه است و باید ضریب رسانه ای بیشتری را دریافت کنند.

نظری اضافه کرد: چند طرح برای نصب بیلبردها و بنرها نیاز است و در این راستا پذیرای ایده و نظرات اعضای شورای اطلاع رسانی استان هستیم. باید طنین تبلیغات و مشارکت حداکثری به شکل درستی در استان شکل گیرد تا این طنین به داخل منازل نیز وارد شود.

در این نشست حسین محمودی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه دهه فجر و فرصت بازنگری در ارزش ها و آرمانهاست، اظهار کرد: به برکت این نظام اسلامی در سراسر مملکت شاهد رشد و رونق و ترقی در همه بخش ها هستیم.

وی تصریح کرد: این دهه فرصتی برای بازنگری عملکردها و رفع کاستی هاست و باید ارزش هایی که این قیام را رقم زدند را یادآوری کنیم.

محمودی با بیان اینکه باید نیازهای جامعه را براساس دین رشد و نمو داد و اگر اختلاف سلیقه ای بین آرمان ها و احزاب وجود دارد باید کنار بگذاریم و در جهت حفظ و رشد نظام تلاش کنیم، افزود: پس از راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه باید مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی به منظور شکل گیری مجلسی قوی تشویق کرد که این امر قطعا رشد و تعالی کشور را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha