• شنبه / ۳۰ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402103021298
  • خبرنگار : 50300

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان:

هر کشوری به جنایتکاران پناه دهد، حتما باید به مردم و ما پاسخ دهد

هر کشوری به جنایتکاران پناه دهد، حتما باید به مردم و ما پاسخ دهد

ایسنا/خوزستان فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با اشاره به حمله موشکی اخیر سپاه گفت: هر کس در هر کشوری به جنایتکاران پناه دهد، حتما باید به مردم و ما پاسخ دهد.

سردار حسن شاهوارپور در یادواره شهدای دانش‌آموز هویزه که امروز (۳۰ دی‌ماه) برگزار شد، با بیان اینکه امام حسین(ع) برای احیای دین و برای اینکه مردم از مذلت یزید زمان نجات یابند جان خود را تقدیم کرد و حداکثر ایثار و مجاهدت خود را نشان داد، اظهار کرد: دانش‌آموزان آینده‌سازان هستند بنابراین باید با زندگی گذشتگان آشنا باشند. برگزاری یادواره‌ها این پیام را می‌دهد که باید راه و روش شهدا را ادامه دهیم و در این مسیر حرکت کنیم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: امروز یک جنگ تمام عیار داریم و دشمنان در تلاش هستند که با جنگ نرم، ترکیبی و شناختی ما را اسیر کنند و شکست دهند و قلب و مغز ما را در تسلیم خود قرار دهند و با این کار، ما را واردار به شکست و ناامیدی کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: چرا شهدا در مسیری که در معرض تیر و ترکش است رفتند و به شهادت رسیدند؟ انقلاب یک رویداد نو و جدید در دوره ابرقدرت شرق و غرب بود؛ این دو قدرت و جریان باطل مادی به سمت ابتذال و بدبختی بودند.  

وی بیان کرد: جریان لیبرالیسم غرب‌گرا به سمتی بود که انسان را اسیر و تسخیر سیستم امروز غرب کند. در انقلاب صنعتی اروپا، دانشمندان غربی گفتند خدایی نیست؛ فردی مانند نیچه می‌گفت در اروپا دین نداریم و می‌گفتند آنچه که هست باید به سمت اومانیسم برود و شعار انسان‌محوری داشتند.

شاهوارپور گفت: گفتند زن باید از خانه بیرون بیاید و به عنوان کارگر ارزان در اختیار قدرت‌های سرمایه‌گذاری قرار بگیرد تا چرخ صنعت بچرخد. کارگر ارزان یعنی زنی که خانواده، حجاب و عفت خود را رها کند و در کارخانه در اختیار کارفرما قرار بگیرد برای اینکه چرخ صنعت بچرخد.

وی افزود: در حاکمیت قاجار و پهلوی که برده حلقه به گوش آمریکا و اروپا بودند و کاری به ملت نداشتند، حاکمیت ما اسیر استکبار بود و بیش از ۸۰ هزار مستشار در ارتش و دستگاه دولتی وجود داشت.  

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: مردم با روشنگری امام(ره) و افشای چهره پلید استکباری غرب، آگاه شدند. یکی از مولفه‌های بسیار مهم جمهوری اسلامی، انتخاب مدل حکومتی بود و در ۱۲ فروردین ۵۷، اولین مدل حکومتی با رای مردم انتخاب شد و مشخص شد که حکومت کشور باید جمهوری اسلامی باشد و نه دیکتاتوری پهلوی. بیش از ۹۷ درصد مردم به این مدل رای دادند اما انتخاب مدل حکومتی همان و توطئه دشمن همان.

وی بیان کرد: آمریکایی‌ها باید یک اتحاد را علیه کشور ما رقم می‌زدند بنابراین شروع به توطئه کردند و بخشی از آن، اقدامات گروهک‌ها بود. این گروهک‌ها در سال‌های ابتدایی انقلاب به شدت مردم را آزار می‌دادند، بمب‌گذاری می‌کردند و به مردم تعرض می‌کردند اما دیدند که با این اقدامات نمی‌توان مردم را شکست داد، بنابراین حمله مستقیم یکی از کارهایی است که آغاز کردند.

شاهوارپور گفت: امروز حقوق بشر ایجاد کرده‌اند و مدافع حقوق سگ و گربه هستند و کسی نمی‌تواند به سگ و گربه آسیب بزند اما زیر چشم این مجامع، کودکان مظلوم فلسطین زیر آوارها به شهادت می‌رسند و صدای کسی درنمی‌آید.

وی با اشاره به جنایات صدام بیان کرد: صدام با خمپاره تانک زرهی به شهرها و روستاها حمله می‌کرد و یکی از این شهرها، هویزه است. شهید علم‌الهدی و حامد جرفی و دیگر شهدا در کنار مردم مظلوم هویزه قرار گرفتند. زنان در کنار مردان ایستادند و تجاوز را تحمل نکردند. در عملیات بیت‌المقدس با عبور از رود کارون، بیش از ۵ هزار کیلومتر مربع از دست نیروی بعث خارج شد. در آن زمان، خرمشهر و بسیاری از روستاها تخریب شده بودند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: باید رشادت‌های شهدا را که همه وجود خود را برای استقلال و امنیت مردم فدا کردند، یادآوری کنیم. باید مراقبت کنیم زیرا دشمنان در کمین هستند. دشمن می‌خواهد حقایق گذشته را فراموش کنیم و به جای آن، انگاره‌های غلط و دروغ را جایگیزین کنیم.

وی افزود: زنان محجبه، پای انقلاب اسلامی بودند و با حجاب اسلامی در میدان رزم آمدند. آنانی که داعیه‌دار زنان هستند و شعار زن زندگی آزادی می‌دهند و اعلام می‌کنند که با کنار گذاشتن حجاب، زن به شخصیت می‌رسد، دروغ می‌گویند. این حرف دشمن، ضدانقلاب و آمریکایی‌ها است که می‌خواهند زن و خواهر ما بی‌هویت شود و غیرت از مردان گرفته شود. آنچه که مرد را به صحنه می‌کشد غیرت مرد است که نسبت به ناموس خود و مادر و خواهر خود تعصب دارد. این در مکتب ما وجود دارد.

شاهوارپور گفت: باید آگاه باشیم و توطئه دشمن را بشناسیم. در پایان سال رویداد انتخابات را داریم و باید با رای خود با شهدا بیعت کنیم و بگوییم امروز میدان جنگ دیگری به نام انتخابات وجود دارد. در انتخابات شرکت می‌کنیم تا آمریکایی‌ها بدانند مردم هنوز پای خون شهدا و نظام هستند. ممکن است مشکلات اقتصادی وجود داشته باشد اما با نه گفتن به رای دادن و مشارکت نکردن، این مشکلات حل نمی‌شوند. اگر مردم در صحنه حضور پیدا نکنند دشمن امیدوار می‌شود.

وی با اشاره به حمله تروریستی کرمان بیان کرد: یک لحظه غفلت باعث می‌شود یک تکفیری، بمب منفجر کند. اگر این‌ها تصور کنند که ما ضعیف هستیم و در مقابل اقدامات آن‌ها عکس العمل نشان نمی‌دهیم، گستاخ‌تر می‌شوند. عملیات دلاور مردان یگان موشک سپاه، دل مردم را شاد کرد و تودهنی محکمی به دهان استکبار و عوامل آن بود تا بدانند امنیت مردم، اولویت است. هر کس در هر کشوری به جنایتکاران پناه دهد، حتما باید به مردم و ما پاسخ دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha