• شنبه / ۳۰ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402103021310
  • خبرنگار : 50201

شهردار: چالوس در مدار توسعه قرار دارد

شهردار: چالوس در مدار توسعه قرار دارد

ایسنا/مازندران شهردار چالوس با اعلام اینکه این شهر گردشگری در مدار توسعه قرار گرفت، گفت: ششمین دوره شورای اسلامی شهر چالوس و شهرداری این شهرستان جهت توسعه، جلب رضایت شهروندان این شهر گردشگری و رفع مشکلات ترافیکی اقدام کرده است.

مسعود یعقوبی امروز ۳۰ دی در آیین تملک، تعریض و بازگشایی در ابتدای رینگ ۲ شهری چالوس محدوده بلوار امام رضا(ع) اظهار کرد: اقداماتی که در مدیریت شهری دوره ششم چالوس شکل گرفت تمرکز و رفع معضلات ترافیکی هسته مرکزی شهر بود.

وی با بیان اینکه امروز عملیات اجرایی تخریب و آزادسازی ملک دیوسالار در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: این ملک بعد از سال‌ها در مدیریت شهری دوره ششم شورای اسلامی شهر به تملک درآمد و عملیات بازگشایی در دستور کار قرار گرفت.

شهر چالوس در مدار توسعه قرار دارد

شهردار چالوس با اشاره به تملکات صورت گرفته رینگ دو شهری "اتصال بلوار امام رضا(ع) به چالوس محله گفت: تملکات و آزادسازی‌ها رینگ دو شهری چالوس در این محدوده به طول ۶۰۰ متر و به عرض ۴۵ متر روبه پایان است.

یعقوبی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته در این حوزه گفت: با اقدامات انجام شده در حوزه تملکات و بازگشایی‌ها، تاثیر بسزایی در رفع گره‌های ترافیکی و روانسازی ترافیک شهری چالوس خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه با این اقدامات شهر چالوس به سمت توسعه بیشتر سوق پیدا خواهد کرد، اظهار کرد: اقداماتی که در جهت رفع معضل ترافیکی است با سرعت و با قدرت بیشتر در راستای روانسازی ترافیک در جهت و رفاه حال شهروندان در دستور کار قرار دارد.

شهر چالوس در مدار توسعه قرار دارد

شهردار چالوس در پایان با قدردانی از رییس و اعضای شورای اسلامی این شهر، مسئولان، مالکین  آقایان دیوسالار، علیزاده، رسولی، حیدرپور، ساطوری و همه کسانی که در این اقدام بزرگ همراه مدیریت شهری دوره ششم چالوس بودند، گفت:  امیدواریم پایان مدیریت شهری دوره ششم چالوس پایان خوش برای مدیریت شهری و مجموعه شهرداری چالوس و رضایت مندی برای شهروندان محترم باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha