• شنبه / ۳۰ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402103021346
  • خبرنگار : 50441

رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس خبر داد

 اعزام بزرگترین کاروان معلمان کشور از فارس به اردوی راهیان نور و پیشرفت

 اعزام بزرگترین کاروان معلمان کشور از فارس به اردوی راهیان نور و پیشرفت

ایسنا/فارس یادواره شهدای معلم استان فارس پیش یادواره کنگره امیران، سرداران و پانزده هزار شهید استان در شلمچه برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس در جلسه هماهنگی اردوی راهیان نور و پیشرفت معلمان استان گفت: بزرگترین کاروان معلمان کشور از استان فارس به اردوی راهیان نور و پیشرفت به استان خوزستان اعزام می‌شوند.

ایمان ایمانی‌فر افزود: این اعزام به صورت همزمان از ۲۱ شهر استان انجام خواهد شد و بیش از یک هزار معلم استان فارس به این اردوها اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های پیش بینی شده در این اردوی راهیان نور و پیشرفت، برگزاری یادواره شهدای معلم استان فارس است که در یادمان شلمچه در خرمشهر برگزار خواهد شد،‌ ادامه داد: برگزاری این یادواره به عنوان پیش یادواره کنگره امیران، سرداران و پانزده هزار شهید استان فارس محسوب می‌شود.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس افزود: دراین مراسم علاوه بر معلمان استان فارس، برخی چهره های ملی و استانی نیز حضور خواهند داشت.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس گفت: اعزام کاروان راهیان نور و پیشرفت معلمان استان فارس روز سوم بهمن ۱۴۰۲ انجام خواهد شد.

مدیرکل اموزش و پرورش استان فارس نیز در این جلسه اظهار کرد: استان فارس، چهارهزار و ۲۱۲ معلم و دانش‌آموز شهید دارد که از این تعداد ۴۹۹ نفر معلم شهید هستند.

محمد خلیل عسکری، افزود: برگزاری اردوهای راهیان نور و پیشرفت، یک فرصت بی بدیل برای آشنایی با فرهنگ‌ ایثار و شهادت است و حضور معلمان در این اردوها در انتقال این مفهوم به جامعه خصوصا دانش اموزان بسیار موثر است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس با بیان اینکه همه قوانین مربوط به برگزاری اردوها و خصوصا صدور احکام ماموریت و بیمه. مورد توجه جدی قرار دارد،‌  در پایان گفت: نقش راویان و روایت گران در این اردو برای تبیین دستاوردها بسیار مهم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha