• شنبه / ۳۰ دی ۱۴۰۲ / ۲۰:۰۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402103021519
  • خبرنگار : 50175

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

جانبازان ظرفیت عظیم جهاد تبیین هستند

جانبازان ظرفیت عظیم جهاد تبیین هستند

ایسنا/لرستان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: جانبازان ظرفیتی عظیم در عرصه جهاد تبیین هستند و از این ظرفیت در جهت تبیین ارزش‌های انقلاب بین نسل نو استفاده شود.

سردار نعمت اله باقری امروز ۳۰ دی‌ماه در دیدار با خانواده شهدا و جمعی از جانبازان بیان کرد: جانبازان با وجود اینکه از نظر جسمانی مشکل دارند، اظهار کرد: این عزیزان پشتوانه عظیم انقلاب اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: جانبازان ما امروز نسبت به همه افراد جامعه بیشتر پای کار نظام و انقلاب هستند و محکم در صحنه ایستاده‌اند و یکی از دلایلی که موجب شده جانبازان همواره در صحنه هستند، این است که با گذشته خود آشنا هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه در عملیات حاج عمران استان لرستان نزدیک به ۳۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است، افزود: امید است بتوانیم این روز را برای استان به عنوان یک روز ملی ثبت کنیم.

سردار باقری خاطرنشان کرد: تصمیم بر این است که سال آینده همزمان با سالروز آن روز یادواره شهید در خود منطقه با حضور خانواده شهدا برگزار شود و بحث المان شهدای عملیات حاج عمران از دیگر برنامه ها است.

 وی با بیان اینکه از مشکلات جامعه امروز این است که نسل جوان ما با گذشته ارتباطی ندارد، اضافه کرد: امروز دشمن به دنبال همین کمرنگ کردن ارزش ها بین نسل نو است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در استان بیان کرد: در عرصه‌های مختلف دفاعی و موشکی، نانو، سایر حوزه های علمی و... پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم.

سردار باقری با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن جوانان ما است، گفت: با ظرفیت جهاد تبیین باید بین مردم و نسل نو بصیرت افزایی شده و پیشرفت‌های ایران اسلامی بین نسل امروز تبیین شود و جانبازان در این عرصه ظرفیتی عظیم هستند.

وی اظهار کرد: جانبازان در دوران انقلاب و دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند و امروز نیز باید از این ظرفیت در جهت خدمت به نظام استفاده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha