• شنبه / ۳۰ دی ۱۴۰۲ / ۲۰:۳۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402103021528
  • خبرنگار : 50039

استاندار گلستان عنوان کرد:

عزم جدی دولت برای ایجاد زیرساخت‌های ورزشی گلستان

عزم جدی دولت برای ایجاد زیرساخت‌های ورزشی گلستان

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با بیان اینکه سفر دوم رئیس جمهور ۳۰۰ میلیارد تومان ره آورد برای استان داشت، افزود: این اعتبار برای ایجاد زیرساخت‌ها و تجهیز سالن‌های ورزشی هزینه خواهد شد.

علی‌محمد زنگانه، عصر شنبه، ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ در آیین اهدای هدایای ارسالی مقام معظم رهبری به مدال‌آوران گلستانی حاضر در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو که در دفتر «آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی» نماینده ولی فقیه در استان گلستان برگزاری شد، اظهار کرد: استان گلستان در بهره‌مندی از ظرفیت اسپانسر در مضیقه است و نبود کارخانه‌های بزرگ بعضاً مشکلاتی را به وجود می‌آورد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۴۵۸ ورزشکار موفق به کسب مدال در عرصه‌های مختلف شدند، ادامه داد: این رقم در طول سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۷۲ مدال بوده که قابل مقایسه با رشد چند برابری در سال ۱۴۰۲ نیست.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه در سفر دوم هیأت دولت به گلستان رقمی معادل ۳۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت‌های ورزشی استان مصوب شد، افزود: در سفر نخست رئیس جمهور به استان ۲۱۸ میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب و تجهیز ورزش استان مصوب شده بود که بخش مهمی از این رقم تخصیص یافت.

عزم جدی دولت برای ایجاد زیرساخت‌های ورزشی گلستان

وی با تأکید بر اینکه استان گلستان به دلیل حضور اقوام مختلف به رنگین کمان اقوام مشهور است، خاطرنشان کرد: همین اقوام یک ظرفیت بسیار مهم و ارزنده برای استان است که بخشی از آن در رقابت‌های مختلف ورزشی و کسب عناوین در عرصه‌های مختلف جهانی، بین‌المللی و ملی نمود پیدا می‌کند.

زنگانه کثرت مدال‌های کسب شده توسط ورزشکاران گلستانی در مقابل مدال‌های سایر استان‌ها که از ظرفیت اسپانسر و حامی مالی برخوردار هستند را بسیار ارزشمند عنوان کرد و گفت: در سال‌های قبل، کمبود بودجه ورزش استان گلستان موجب عقب‌ماندگی زیرساختی و کاهش انگیزه در ورزشکاران حرفه‌ای شد که دولت سیزدهم بخشی از این کمبود را با اعتبار حدود ۵۰۰ میلیارد ریال جبران کرد.

وی اضافه کرد: خدمات دولت دکتر ابراهیم رئیسی در حوزه‌های مختلف تداوم دارد و با تلاش، اتحاد و انسجام گام‌های توسعه‌ای استان یکی پس از دیگری طی خواهد شد و اثرات آن را در حوزه ورزش هم خواهیم دید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha