• یکشنبه / ۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402110100099
  • خبرنگار : 50214

سکاندار جدید ورزش تکواندو یزد منصوب شد

سکاندار جدید ورزش تکواندو یزد منصوب شد

ایسنا/یزد اعضاء مجمع انتخاباتی هیات تکواندو استان یزد ، حسین وحیدی خباز را به عنوان سکاندار جدید این هیات انتخاب کردند.

مجمع انتخاباتی هیات تکواندو استان یزد با حضور «مجتبی نظری» نائب رییس فدارسیون تکوانو و «زهیر حاجی‌حسینی» مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد و دیگر اعضا در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

«جمال الدین عزیزی» و «حسین وحیدی خباز» دو نامزد ریاست هیات تکواندو استان یزد بودند که پس از ارائه برنامه‌های خود و رآی گیری، حسین وحیدی خباز با کسب ۱۶ رای از ۲۸ آراء مآخوذه برای چهار سال سکاندار این هیات شد. جمال الدین عزیزی هم ۱۱ رای کسب کرد و یک رای هم ممتنع بود.

همچنین با آراء اعضاء مجمع، «سیده مریم حسنی» به عنوان نایب رئیس، «محمد احمدی» خزانه‌دار، «علی محمد آباد»، «مهدی وجدانی» و «ساجد علمدار منصوری» به عنوان عضو هیات رئیسه و «محمدرضا ملک‌پور» به عنوان بازرس قانونی انتخاب شدند.

«مجتبی نظری» نایب رئیس فدراسیون تکواندو در این نشست با تقدیر از زحمات رئیس پیشین هیات تکواندو استان و تبریک به منتخب مجمع، گفت: خوشبختانه شاهد مجمع عالی و در کمال آرامش و قانونی بودیم و این نشان از حساسیت بالای اداره کل در عادلانه برگزار شدن مجمع است.

وی افزود: استان یزد از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است و انتظارمان هم این است تا شاهد پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر این رشته باشیم.

نظری ادامه داد: استعدادیابی و قهرمان پروری و حضور مستمر در مسابقات مختلف و لیگ‌های کشوری باید مورد توجه قرار گیرد.

«زهیر حاجی حسینی» مدیر کل ورزش و جوانان استان هم گفت: از زحمات و تلاش‌های چندین ساله رئیس قبلی هیات تکواندو قدردانی می کنم و ضمن تبریک به منتخب مجمع ، امیدوارم از تجربیات و برنامه های تیم اجرایی قبلی هیات نیز استفاده شود.

وی افزود: منتخب مجمع باید با تلاش و برنامه ریزی در مسیر تحقق وعده‌ها و برنامه‌های خود گام بردارد و بتواند تکواندو استان را بیش از پیش توسعه و گسترش دهد.

حاجی حسینی بیان کرد: باید از ظرفیت های دیگر دستگاه‌ها از جمله آموزش و پرورش در استعدادیابی و قهرمان پروری استفاده کرد و شاهد اقدامی عملی در راستای توسعه این رشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha