• یکشنبه / ۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402110100184
  • منبع : نمایندگی مازندران

استاندار مازندران:

ارائه خدمات بخش کشاورزی منوط به داشتن پروانه نظام صنفی کشاورزی است

ارائه خدمات بخش کشاورزی منوط به داشتن پروانه نظام صنفی کشاورزی است

ایسنا/مازندران استاندار مازندران با بیان اینکه روزمرگی کشاورزی در استان باید از بین برود و برنامه های راهبردی کشاورزی با رویکرد جهادی محقق شود، اظهار کرد: این رویکرد بر اساس سند آمایش سرزمین کشاورزی عملیاتی می شود.

به گزارش ایسنا، سید محمود حسینی پور امروز در شورای سیاستگذاری کشاورزی مازندران گفت: تحول کشاورزی مازندران را باید عملیاتی کنیم.

استاندار مازندران تصریح کرد: اتحادیه و تعاونی های کشاورزی نقش اساسی در پیگیری مطالبات کشاورزان دارد.

وی با بیان اینکه طبق اساسنامه و دستور العمل اتاق اصناف کشاورزی ارایه خدمات بخش کشاورزی منوط به داشتن پروانه نظام صنفی کشاورزی است، ادامه داد: در زمان حاضر کشاورزان باید با مراجعه به سامانه سبک ، برای دریافت پروانه کسب کشاورزی، ثبت نام کنند.

استاندار مازندران از کشاورزان استان خواست تا با مراجعه به سامانه جامع نظام صنفی کشاورزی کشور sabak.orgثبت نام را انجام دهند، گفت: نظام صنفی کشاورزی خدماتی را به صورت الکترونیک ارائه می دهد که کشاورزان به دنبال دستیابی به آن هستند.

حسینی پور ادامه داد: این رویکرد مهم در دولت سیزدهم مورد اهتمام قرار گرفته و در مازندران که کشاورزی نخستین فعالیت اقتصادی استان است، باید مورد اهتمام قرار بگیرد.

استاندارمازندران گفت: پیش نویس مصوبات اجرایی توسعه کشاورزی مازندران باید نوشته شود تا در شورای برنامه‌ریزی استان به تصویب برسد.

این مسئول بیان کرد: دانشگاه های مازندران و مراکز رشد کشاورزی همراه با دستگاه های اجرایی باید ورود جدی به توسعه کشاورزی استان داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۲ ۱۴:۳۲

جناب استانداردرحالی که جناب عالی برنامه ای برای پیشرفت کشاورزی استان منظوردارید. کشاورز ازبی توجهی نسبت به محصول سال‌های گذشته اش نگران و نوامیداست . و در کشت سال آینده شود محتاج کمک مسئولان هستیم ممنون

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۴ ۰۷:۵۷

اول باید متولیان و مسئولین نسبت به اینگونه طرح ها توجیه شوند بعد اجرائی شود برای انشعاب گاز برق به گونه ای برخورد میکنن که از کار کشاورزی منصرف میشی

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۴ ۰۸:۱۰

سلام با این مجوزها هیچ گونه خدماتی ارائه نمیگردد بنده جز تعاونی گل و گیاه هستم پروانه هم دارم پارسال به بانک کشاورزی مراجعه نمودم برای وام اول گفتن باید سپرده داشته باشی یه مدت سپرده گذاشتم رفتم سراغ وام گفتن امتیاز نرسیده ولش کردم بانک کشاورزی باید متولی دادن وام باشه به کسب و کار مرتبط به کشاورزی اقای استاندار هر طرحی میخواد اجرا کنه اول باید مسئولین و متولیان توجیه شوند غیر از این باشه اب در هونگ کوبیدن است