• یکشنبه / ۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۴
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1402110100211
  • خبرنگار : 71295

تغییر مبلمان شهری گناوه برای خدمات‌رسانی به گردشگران

تغییر مبلمان شهری گناوه برای خدمات‌رسانی به گردشگران

ایسنا/بوشهر معاون عمرانی فرماندار گناوه گفت: مبلمان شهری گناوه برای خدمات‌رسانی به گردشگران نوروزی تغییر می‌کند.

مسلم سلیمانی در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گناوه گفت: در تعطیلات نوروز جمعیت گردشگر در نقاط مختلف اطراف شهر و روستاها با ایجاد جاذبه به تناسب هدایت و توزیع شوند تا از ازدحام در نقاط خاص شهر جلوگیری شود.

وی افزود: مسئولان کمیته‌های ۱۴گانه ستاد خدمات سفر در برطرف کردن مسایل و مشکلاتی که سال‌های قبل در خدمت‌رسانی به هموطنان با آن مواجه بودند تلاش و همت مضاعف کنند.

معاون امور عمرانی فرماندار گناوه تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان گناوه در تمام فصول سال از جمله در تعطیلات نوروز پذیرای شمار زیادی از هموطنان می‌شود، مسئولان کمیته‌ها مسئولیت و وظایف مهمی برعهده دارند و باید با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی تمام توان خود را برای خدمت‌رسانی بکار گیرند.

سلیمانی بیان کرد: وضعیت مبلمان شهری نسبت به سال‌های قبل باید تغییر کند و در این زمینه مسافران و گردشگران انتظار و توقع و گلایه دارند.

وی تصریح کرد: مصوبه‌های ستاد خدمات سفر باید به نحو مطلوب تاحصول نتیجه و بدون سهل‌انگاری مورد توجه قرار گیرند و عملیاتی شوند.

سلیمانی افزود: مسئولان کمیته‌ها تا قبل از جلسه آینده ستادخدمات، نشست با زیرمجموعه‌های خود برگزار کنند و تصمیماتی را که اتخاذ می‌کنند در گزارشی ارائه دهند.

دبیر ستاد خدمات سفر و رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گناوه نیز گفت: در این نشست مصوبه‌های جلسات قبل بررسی و دستگاه‌های مربوطه باید به ارایه گزارش بپردازند.

حمزه بهاگیر افزود: برنامه‌های نوروز سال آینده با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان تدارک دیده شود.

وی بیان کرد: دایر کردن سفره خانه‌های سنتی و خانه‌های مسافر دارای شرایط و ضوابط قانونی است و باید برای مجوز فعالیت از این اداره استعلام گیرند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، بندر گناوه در استان بوشهر از مهم‌ترین شهرهای گردشگرپذیر در جنوب کشور است که سالانه میلیون‌ها مسافر به این بندر سفر می‌کنند و از جاذبه‌های بی نظیر آن از جمله ساحل زیبا و بازار تجاری آن بهره می‌برند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha