• یکشنبه / ۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۲
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1402110100550
  • خبرنگار : 71567

رئیس سازمان سنجش خبر داد

وضعیت تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا تعیین تکلیف می‌شود

وضعیت تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا تعیین تکلیف می‌شود

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تعیین تکلیف وضعیت تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش طی امروز و فردا خبر داد.

به گزارش ایسنا، عبدالرسول پورعباس با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری که امروز با حضور محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، در پاسخ به پرسش یکی از داوطلبان در خصوص وضعیت تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش گفت: برای اینکه مساعدت بیشتری با داوطلبان و مردم صورت بگیرد، متقاضیان می‌توانند در تکمیل ظرفیت این آزمون شرکت کنند، در حالی‌که قبلا به این شکل بود که داوطلبان آزمون‌های قبل می‌توانستند در تکمیل ظرفیت شرکت کنند، اما در حال حاضر ترکیبی از داوطلبانی که در گذشته شرکت کرده بودند و داوطلبان فعلی می‌توانند در این تکمیل ظرفیت شرکت کنند و در نهایت تمامی این داوطلبان باید از نظر صلاحیت علمی و گزینش مورد تایید قرار بگیرند.

وی در ادامه تصریح کرد: تلاش ما این بود که بعد از تایید نهایی داوطلبان از نظر صلاحیت علمی و ...  فایل یکپارچه‌ای از این داوطلبان را داشته باشیم که تا کنون این فایل از سوی وزارت آموزش و پرورش آماده نشده است و هنوز داوطلبان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری مصاحبه می‌شوند و روند مصاحبه و گزینش همچنان ادامه دارد و هر زمانی که این فایل آماده شود، ما در سازمان سنجش دو روز پس از آن اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد وضعیت تکمیل ظرفیت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش طی امروز و فردا تعیین تکلیف و نتایج آن اعلام شود.

انتهای ‍پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۱ ۱۹:۵۶

کد ۵ فرهنکیان کی اعلام میشه؟

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۱ ۲۱:۴۵

با عرض سلام میگم ما تکمیل ظرفیت ها هر روز می میرم و زنده میشیم پس کی تکلیف ما مشخص میشه و کد برامون میاد چند ماهه دارم بدون حقوق کار می کنم فقط به امید استخدام شدن ولی انگار هیچ خبری میست

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۱ ۲۲:۱۰

سلام این تکمیل ظرفیت جدید هست یا همون قبلی ها تعیین تکلیف می شوند ؟

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۲ ۰۸:۱۳

نتایج کد 5 فرهنگیان کی مشخص میشه

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۲ ۱۲:۰۷

ظرفیت تکمیلی فنی حرفه ایی برای کاردانی کی میاد پس!؟

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۲ ۱۴:۱۴

این ضریب تا ۱/۵خیلی بی عدالتی هست لطفا ورود کنید.آزمون استخدامی شده سهم بری

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۲ ۱۴:۵۸

هزاران نفر در کشور بدون دانشگاه رفتن در رشته های مختلف از اساتید تراز اول هم برترند مثل تاریخ ،هنر،فلسفه،ریاضیات ،تجارت،حسابداری،کسی را در حسابداری میشناسم که اساتید از او سوال میکنند و دیپلم دارد،دانشگاه جای این افراد است بدون کنکور این افراد هرگز پا به دانشگاه نمی‌گذارند.

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۳ ۰۰:۵۸

مارو مسخره کردن من متاهل با سه تا بچه فرستادن سر کلاس از شهرمون تا مدرسه ۱۰۰کیلومتر راهه روزی ۲۰۰هزارتومن کرایه میدم از آذرماه تا الان تازه میگن هنوز نتایج رو نزدن