• یکشنبه / ۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402110100574
  • خبرنگار : 50175

معاون استاندار لرستان:

حضور در پای صندوق‌های رأی منجر به شکست توطئه‌های دشمن خواهد شد

حضور در پای صندوق‌های رأی منجر به شکست توطئه‌های دشمن خواهد شد

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی منجر به شکست توطئه‌های دشمن خواهد شد.

مسلم مرادی امروز یکم بهمن‌ماه در جمع مردم اشترینان، اظهار کرد: متولی و مجری اصلی انتخابات، مردم هستند و برای افزایش نقش آفرینی مردم در انتخابات در بخش‌های نظارت های مردمی برنامه ریزی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور فراهم شده است و ان شاء الله شاهد یک حماسه ماندگار توسط ملت عزیز و بزرگ ایران خواهیم بود.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مورد تأکید رهبر معظم انقلاب، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است. حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی منجر به شکست توطئه‌های دشمن خواهد شد.

وی بیان کرد: همه موظفیم در راستای تشویق و ترغیب مردم جهت شرکت در انتخابات تلاش کنیم و در همه مراحل مر قانون را مدنظر قرار داده و با فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌های لازم حضور همه جانبه مردم را در پای صندوق‌های رأی فراهم آوریم.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: وزارت کشور مسئول برگزاری انتخابات و شورای نگهبان ناظر بر انتخابات است و همه باید به قانون التزام داشته باشند.

مرادی ادامه داد: ضرورت دارد که در این زمینه از هرگونه ایجاد شائبه و شایعه توسط افراد حقیقی و حقوقی خودداری گردد.

وی اظهار کرد: دشمنان و معاندین نظام و انقلاب با تمام توان در حال ایجاد یاس و ناامیدی در مردم هستند، در این راستا این نکته را به فریب‌خوردگان داخلی و کسانی که در فضای مجازی اقدام به فعالیت و انتشار اخبار و اطلاعات کذب در سطح جامعه به‌منظور ناامیدی و دلسرد کردن مردم در انتخابات کنند، متذکر می‌شویم که طبق مقررات و با هماهنگی دستگاه‌های قضایی و نظارتی برخورد شدید خواهد شد.

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: مهمترین هدف دشمن در مقابله با عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی سیاه‌نمایی و ناامید کردن مردم از آینده نظام است، توطئه‌ای که قطعاً با حضور پرشور مردم خنثی می‌شود.

مرادی خاطرنشان کرد: حضور و شرکت مردم درانتخابات تجدید حرکتی برای پویایی جامعه و نظام اسلامی کشورمان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha