• یکشنبه / ۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402110100621
  • خبرنگار : 50039

«عماد آیدانی» سرپرست بنیاد نخبگان گلستان شد

«عماد آیدانی» سرپرست بنیاد نخبگان گلستان شد

ایسنا/گلستان طی حکمی از سوی قائم مقام بنیاد ملی نخبگان کشور، «عماد آیدانی» به عنوان سرپرست بنیاد نخبگان استان گلستان منصوب شد.

پس از کش و قوس‌های فراوان و حضور قریب به ۷ ساله ابوالقاسم خزاعیان مسئول سابق بنیاد نخبگان استان گلستان، با پیشنهاد استاندار گلستان و با حکم قائم مقام بنیاد ملی نخبگان کشور، دکتر عماد آیدانی از جوانان نخبه و انقلابی استان گلستان به عنوان سرپرست بنیاد نخبگان استان گلستان منصوب شد.

در حکم  سیدسلمان سیدافقهی، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان کشور خطاب به آیدانی آمده است: «شایسته است با اتکال به خداوند متعال، در راستای تحقق اهداف دولت سیزدهم در امور نخبگان با بهره‌مندی از مشاورت نخبگان و صاحبان استعدادهای برتر در سطوح مختلف، به هماهنگی امور مربوط به نخبگان و کمک به شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر و پشتیبانی از تلاش‌های ذی قیمت آنان با استفاده بهینه از توانمندی‌های گسترده و ارزشمند استان همت گمارید»

عماد آیدانی، مسئولیت‌هایی همچون دستیار علمی و فناوری استاندار گلستان، معاون اسبق پارک علم فناوری استان گلستان، عضویت در هیئت‌اندیشه ورز نخبگان استان، مدیر فنی بازار منطقه گلستان، مدیرعامل چندین شرکت دانش بنیان و مشاور راه‌اندازی صنایع و استارتاپ را در در کارنامه فعالیت‌های خود دارد.

«عماد آیدانی» سرپرست بنیاد نخبگان گلستان شد

سرپرست جدید بنیاد نخبگان استان گلستان که از پژوهشگران برتر پارک علم و فناوری و مدرس برتر قرآن کریم است، چندین مقاله علمی و پژوهشی را در حوزه‌های مختلف منتشر کرده است.

 بنیاد نخبگان استان گلستان، به استناد آیین‌نامه تأسیس و اداره بنیاد نخبگان استان و با هدف برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری برای شناسایی، هدایت، حمایت مادی و معنوی نخبگان، جذب، حفظ و به‌کارگیری و پشتیبانی از آنان در راستای ارتقاء تولید علم، فناوری و توسعه علمی و متوازن گلستان، در مهر ماه ۱۳۸۹ تأسیس شده است.

برنامه‌ریزی برای شناسایی افراد و گروه‌های نخبه و صاحب استعداد برتر در حوزه‌های مختلف علمی، فناورانه، هنری، ادبی، حوزوی، قرآنی، مدیریتی و دیگر حوزه‌ها، بر اساس مصوبات بنیاد ملی، برنامه‌ریزی برای توانمندسازی و هدایت افراد و گروه‌های صاحب استعداد برتر در سطح استان با توجه به اصول فرهنگ اسلامی ایرانی، ایجاد ارتباط و تعامل هم‌افزا میان افراد و گروه‌های نخبه با بخش‌های مختلف علمی، صنعتی، فرهنگی، مدیریتی و... در استان گلستان در چارچوب چرخة ملی نوآوری برنامه‌ریزی برای پاسداشت و الگوسازی نخبگان در سطح استان، مهمترین اهداف این بنیاد است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha