• یکشنبه / ۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۷:۲۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402110100698
  • خبرنگار : 50037

فرماندار رزن تاکید کرد

تاثیر حضور رأی‌اولی‌ها در افزایش شور و نشاط انتخابات امسال

تاثیر حضور رأی‌اولی‌ها در افزایش شور و نشاط انتخابات امسال

ایسنا/همدان فرماندار رزن با تأکید بر ترغیب و تشویق رأی‌اولی‌های شهرستان به مشارکت حداکثری در انتخابات خاطرنشان کرد: بی‌شک حضور رأی‌اولی‌ها می‌تواند در افزایش شور و نشاط فضای انتخابات مؤثر باشد.

علی‌اصغر غفاری‌آثار یکشنبه یکم بهمن‌ماه در شورای آموزش و پرورش شهرستان رزن، بر ضرورت نگاه ویژه اداره‌کل نوسازی مدارس استان همدان به پروژه مدرسه خیرساز روستای خورونده این شهرستان تأکید کرد و گفت: مدرسه شش کلاسه خیرساز روستای خورونده بخش سردرود رزن در اردیبهشت ماه سال جاری کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن شروع شده است.

وی افزود: برای اجرای مدرسه شش کلاسه روستای خورونده، خیرین مدرسه‌ساز ۴۰ درصد اعتبارات عمرانی این پروژه را برای اجرا تقبل کرده اند که با اجرای تعهد ۴۰ درصدی توسط خیرین، ادامه و تکمیل پروژه را نوسازی مدارس و ملی خیرین مدرسه ساز انجام خواهند داد که در حال حاضر این تعهد خیرین محقق شده است.

غفاری‌آثار در ادامه با تأکید بر ترغیب و تشویق رأی‌اولی‌های شهرستان به مشارکت حداکثری در انتخابات خاطرنشان کرد: بی‌شک حضور رأی‌اولی‌ها در انتخابات امسال می‌تواند در افزایش شور و نشاط فضای انتخابات مؤثر باشند.

وی بیان کرد: جوانان به ویژه رأی اولی ها به‌عنوان اثرگذارترین قشر جامعه باید نقش مؤثر خود را در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو ایفا کنند.

امام جمعه رزن هم گفت: از آموزش و پرورش درخواست داریم تا حد امکان از جابه‌جایی معلمان مدارس خودداری شود چراکه این امر در بحث افت درسی دانش آموزان تأثیر می‌گذارد،  هر چند که از کمبود معلم به‌ویژه معلمان پرورشی در سطح کشور و به تبع آن در استان و شهرستان آگاه هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین علی‌اکبر منصوری اظهار کرد: همه ما باید کمک حال آموزش و پرورش به عنوان سنگر علم و معرفت باشیم چراکه آموزش و پرورش هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری بلندمدت به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: اگر دغدغه تربیت نسل آینده را داریم باید بیشترین حمایت را از آموزش و پرورش داشته باشیم.

وی ادامه داد: دشمن و غرب به دنبال آن است که فرهنگ آسیب‌زای خود را به جوانان و نوجوانان ما تحمیل کند که وظیفه داریم در این میدان تقابل فرهنگ ها دانش آموزان را با فرهنگ اصیل ایران اسلامی و فرهنگ تعلیم و تربیت و اولیاء الهی آشنا کنیم.

منصوری با تأکید بر تقویت هویت دینی و ملی دانش آموزان توسط آموزگاران گفت: تقویت هویت ملی و دینی و تقویت علم و دانش نوجوانان و دانش آموزان نقش مؤثری در مقابل هجمه های دشمنان علیه جوانان و نوجوانان دارد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha