• یکشنبه / ۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402110100729
  • خبرنگار : 50040

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان عنوان کرد

تجهیز بالغ بر ۱۰۸ خانه ورزش روستایی در گیلان

تجهیز بالغ بر ۱۰۸ خانه ورزش روستایی در گیلان

ایسنا/گیلان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، با بیان اینکه بالغ بر ۱۰۸ خانه ورزش روستایی را تجهیز کردیم و در اختیار جوانان و نوجوانان قرار دادیم، گفت: بیش از ۶۰ مکان و سالن ورزشی تجهیز و نوسازی و استانداردسازی شده و در اختیار هیئت ها قرار گرفته است.

جهانبخش آرمان امروز، اول بهمن ماه در شورای عالی ورزش استان گیلان، با بیان اینکه بالغ بر ۲۶۰ قهرمان ملی و بین المللی در استان داریم، اظهار کرد: جزو استان های با استعداد و قهرمان پرور در حوزه ورزش هستیم.

وی کسب عناوین ملی و بین المللی در رشته های مختلف را حاصل تلاش روسای هیئت های ورزشی دانست و افزود: هیئت های ورزشی نقش مهمی در کشف استعدادهای ناب و هدایت و رشد و تبدیل آنها به قهرمانان ملی و بین المللی دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه برای نخستین بار در بازی های آسیایی و پارا آسیایی ۱۶ مدال کسب کردیم، گفت: این مدال ها توسط ۱۵ ورزشکار گیلانی به دست آمده است؛ همچنین هشت مدال در بخش پارا آسیایی داشتیم.

آرمان با اشاره به ارتقای کمی و کیفی مدال های ورزشکاران گیلان در عرصه های بین المللی، خاطرنشان کرد: طی دو سال گذشته بالغ بر ۱۰۸ خانه ورزش روستایی را تجهیز کردیم و در اختیار جوانان و نوجوانان قرار دادیم.

وی زیرساخت های ورزش گیلان را نیازمند توسعه و نوسازی دانست و بیان کرد: طی این مدت، بیش از ۶۰ مکان و سالن ورزشی تجهیز و نوسازی و استانداردسازی شده و در اختیار هیئت ها قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه ورزش نشاط اجتماعی را در جامعه ساری و جاری می کند، ادامه داد: بیش از ۵۰ هزار تماشاگر مسابقات ورزشی استان را به صورت هفتگی دنبال می کنند.

وی هزینه کرد در ورزش را سرمایه گذاری فرهنگی و اجتماعی دانست و یادآور شد: توجه به ورزش آسیب های اجتماعی را کاهش می دهند و روستاهای دارای فضاهای ورزشی دارای کمترین معضلات در بخش آسیب های اجتماعی هستند.

آرمان در پایان از اجرای بالغ بر ۳۶۰ ویژه برنامه دهه فجر با محوریت ورزش های همگانی و روستایی خبر داد و عنوان کرد: ورزشکاران گیلانی در انتخابات سال جاری نیز مشارکت خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha