• یکشنبه / ۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۳:۱۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402110100841
  • خبرنگار : 50616

سنگینی شوک انحلال باشگاه آورتا ساری به بسکتبال مازندران

سنگینی شوک انحلال باشگاه آورتا ساری به بسکتبال مازندران

ایسنا/مازندران باشگاه آورتا ساری یکی از دو تیم مازندرانی به همراه کاله در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در اقدامی غیرقابل پیش‌بینی و شوک آور درخواست انحلال کرد.

مدیران باشگاه آورتا ساری، نامه انحلال این باشگاه را روز یکشنبه تقدیم داوری رییس فدراسیون بسکتبال کردند.

باشگاه آورتا ساری دلیل این کناره‌گیری از ادامه تیمداری در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را عدم دستیبابی به منابع مالی پیش‌بینی شده با توجه به اوضاع اقتصادی جاری کشور اعلام و اضافه کرد، این شرکت قادر به پرداخت هزینه‌های جاری این تیم نیست و به این صورت درخواست انحلال تیم آورتا را دارد.

تیم آورتای ساری درحالی نخستین تجربه حضور در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کند، که سال گذشته در رقابت‌های لیگ دسته یک با کسب سهیمه جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد.

این تیم تا هفته پانزدهم مسابقات امسال لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، در ۱۵ بازی مسابقه به مصاف حریفان رفته و با کسب ۸ پیروزی و ۷ باخت با  ۲۳ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد.

سنگینی شوک انحلال باشگاه آورتا ساری به بسکتبال مازندران

ازمشکلات دیگر تیم آورتا که در این فصل با آن مواجه بوده، در اختیار نداشتن سالن ورزشی سیدرسول حسینی شهر ساری مرکز مازندران بوده که به علت آغاز بازسازی سالن پیش از شروع مسابقات لیگ برتر و تاخیر در اتمام آن، تمرینات خود را درشهرستان بابل برگزار می‌کند و درشهرستان آمل از حریفان خود میزبانی می‌کند!

خبرانحلال تیم آورتا ساری درحالی اعلام شد که طبق برنامه اعلام شده فدراسیون بسکتبال، این تیم روز سه شنبه سوم بهمن دربازی خانگی در آمل میزبان تیم مس رفسنجان است.

تیم‌های کاله و آورتا ساری دو نماینده مازندران در بازی‌های این فصل لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha