• دوشنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۸:۰۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402110200893
  • خبرنگار : 50441

سرمربی نماینده شیراز در لیگ برتر بسکتبال:

آبادانی‌ها با حدادی قدرت دوچندانی گرفتند/ به بازیکن خارجی جدید نیاز مبرم داریم

آبادانی‌ها با حدادی قدرت دوچندانی گرفتند/ به بازیکن خارجی جدید نیاز مبرم داریم

ایسنا/فارس به اعتقاد سرمربی نماینده شیراز در لیگ برتر بسکتبال، حضور حامد حدادی در ترکیب پالایش نفت آبادان کار را برای هر حریفی دشوار می‌کند. او همچنین از ورود یک بازیکن خارجی جدید به ترکیب لیموندیس خبر می‌دهد.

تیم بسکتبال لیموندیس فارس، عصر امروز، دوشنبه، در شیراز میزبان پالایش نفت آبادان خواهد بود. لیموندیس هفته گذشته دو بار به میدان رفت. ابتدا روز دوشنبه موفق شد یکی از شگفتی‌های مسابقات را رقم زده و تیم پرمهره کاله مازندران را شکست دهد. اما روز پنجشنبه مقابل مهرام در تهران تن به شکست داد.

سرمربی این تیم در خصوص آخرین وضعیت لیموندیس به خبرنگار ایسنا گفت: وضعیت بسیار خوبی از لحاظ تمرینی داریم. بازیکنان تیم بسیار با انگیزه و پرتلاش کار می‌کنند و با توجه به پیروزی خوبی که مقابل تیم قدرتمند کاله داشتیم و بازی خوبی که در تهران برابر تیم مدعی مهرام انجام دادیم، نشان از این دارد که تیم در حال یافتن شخصیتی بزرگ است.

محمدرضا اسلامی افزود: باید به این مساله توجه داشته باشیم که سایر تیم‌ها، حتی تیم‌هایی که در جدول از ما پایین‌تر هستند، بازیکنان داخلی و حتی خارجی خوبی را به خدمت گرفته‌اند، در حالیکه ما در نیم فصل یکی از دو مهره خارجی‌مان را هم از دست داده‌ایم.

وی در ادامه به مشکل مصدومیت بازیکنان تیمش اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه تیم پرمهره‌ای نیستیم و بازیکنان باتجربه زیادی هم نداریم، انجام سه بازی در طول حدود یک هفته باعث می‌شود فشار زیادی به برخی بازیکنان وارد شود. در حال حاضر دو بازیکن ما به دلیل همین فشارها آسیب دیده‌اند که یکی از آنها به مدت یک هفته تا ۱۰ روز همراه با ما نخواهد بود. همچنین دو بازیکن ما سرما خورده بودند و در بازی با مهرام حاضر نبودند.

آبادانی‌ها با حدادی قدرت دوچندانی گرفتند/ به بازیکن خارجی جدید نیاز مبرم داریم

اسلامی در خصوص شکست اخیر تیمش مقابل مهرام در تهران نیز گفت: ما مقابل این تیم مدعی، تیم کاملمان را در اختیار نداشتیم. با این حال بازی خیلی خوبی انجام دادیم و در نیمه اول هم ۱۰ امتیاز جلو بودیم. اما در نیمه دوم بازیکنان خارجی و ملی آنها شرایط ویژه‌ای داشتند و متاسفانه ما نتوانستیم این بازیکنان را مهار کنیم و در نهایت بازنده شدیم.

سرمربی لیموندیس همچنین در خصوص بازی امروز تیمش مقابل پالایش نفت آبادان اظهار کرد: نماینده آبادان اخیرا ستاره بی‌بدیل بسکتبال ایران و آسیا را به خدمت گرفته است. حامد حدادی به نفتی‌ها اضافه شده و باعث شده قدرت این تیم به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. این تیم موفق شد هفته گذشته طبیعت را شکست دهد و می‌دانیم کار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. اما ما هم مثل بازی‌هایی گذشته، شعار، هدف و برنامه‌ریزی‌مان بر مبنای تلاش بی وقفه و گرفتن بهترین نتیجه است.

اسلامی از انتخاب یک بازیکن خارجی برای اضافه شدن به ترکیب نماینده شیراز خبر داد و گفت: منتظر امضای قرارداد توسط باشگاه هستیم تا بتوانیم از بازیکن جدید خارجی خود استفاده کنیم. امیدواریم هر چه سریع‌تر این اتفاق بیفتد، چون ما در بازی‌های رو در رو مقابل تیم‌هایی که در جدول به ما نزدیک هستند، باید بهترین نتایج را کسب کنیم و در این راه، نیاز مبرم و ضروری به جذب بازیکن با کیفیت داریم.

آبادانی‌ها با حدادی قدرت دوچندانی گرفتند/ به بازیکن خارجی جدید نیاز مبرم داریم

وی در پایان گفت: درست است که بازیکنان ما بسکتبال خوبی بازی می‌کنند و از ابتدای فصل تا کنون، به خوبی رشد کرده‌اند، اما باید به فکر نتیجه گرفتن هم باشیم تا بتوانیم جایگاه خوبی را در پایان رقابت‌های امسال، از آن خود کنیم.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های لیموندیس فارس و پالایش نفت آبادان از هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال، ساعت ۱۶ روز دوشنبه، ۲ بهمن‌ماه در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد شهر صدرا شیراز آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha