• دوشنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402110200980
  • خبرنگار : 50604

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان عنوان کرد:

امام محمدتقی (ع) مظهر مبارزه با جریان نفاق و نفوذ

امام محمدتقی (ع) مظهر مبارزه با جریان نفاق و نفوذ

ایسنا/گلستان معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ظلم ستیزی و مبارزه با جریان‌های انحرافی را درس بزرگ امام محمدتقی (ع) به بشریت دانست و گفت: تا هر زمانی که ظلم و استبداد وجود دارد، مسلمانان به مبارزه با ظلم نیز ادامه خواهند داد.

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه امام محمدتقی (ع) در نوجوانی به رهبری امت اسلامی منصوب و زندگی کوتاه و سراسر برکت او همراه با جهاد در راه خدا و مبارزه با طاغوت سپری شد،  اظهار کرد: این امام بزرگوار مظهر مبارزه با باطل و اسوه شجاعت و مقاومت برای تمام بشریت و به ویژه جوانان مسلمان در اقصی نقاط دنیا است.

وی با بیان اینکه همه ائمه اطهار (ع) با جهاد خود برگ زرینی را در تاریخ اسلام ناب افزودند، گفت: امام محمدتقی (ع) یک جهاد همه جانبه با جریان نفوذ، نفاق و دشمنان دین و قرآن و عترت داشتند به طوری‌که وجود نازنین این امام گرامی در سن ۲۵ سالگی و در اوج جوانی برای دشمنان خطرساز شده و نتوانستند ایشان را تحمل کرده و در نهایت شهیدش کردند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان درس بزرگ امام محمدتقی (ع) برای مسلمانان را مبارزه با کفر، نفاق و نفوذ دانست و تصریح کرد: تا هر زمانی که کفر و نفاق است باید ایستادگی و مقاومت کرده و در مبارزه با قدرت‌های استکباری، جریان نفوذ و منافقین با وحدت کلمه و حضور در صحنه باید از همه ظرفیت‌ها برای مبارزه با جریان‌های انحرافی استفاده کرد.

حجت الاسلام دیلمی خاطرنشان کرد: دشمنان امروز از تطهیر چهره هیولایی خود و رویارویی با مردم عاجز شده‌اند به همین دلیل از طریق جنگ تبلیغی و رسانه‌ای و با حیله‌گری و نفاق جای شهید و جلاد را عوض کرده و تلاش می‌کنند با استفاده از برخی از انسان‌های خودفروخته و جرثومه‌های فساد و نفاق، نگاه‌ها را تغییر داده و مردم را نسبت به آینده ناامید کنند.

وی تعمیق باورهای دینی و بصیرتی و دشمن‌شناسی را از وظایف مهم هر مسلمان و دلداده به مکتب قرآن و عترت برشمرد و تأکید کرد: همه مسلمانان باید در مسیر ادامه دادن آرمان‌های ائمه اطهار تا تحقق تمدن نوین اسلامی حضرت مهدی (عج) با طاغوت و استکبار مبارزه کنند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان حضور پرشور در جشن‌های دهه فجر، راهپیمایی ۲۲ بهمن و صحنه انتخابات را عامل تقویت جبهه اسلام و ناامیدی دشمنان قلمداد کرد و گفت: امروز استکبار جهانی از جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی که در بلندای جهان‌ایستاده، هراس دارند به همین دلیل با کشتار بی‌رحمانه مسلمانان و فعالیت‌های تروریستی می‌خواهند جلوی حرکت نورانی را بگیرند اما طبق سنت الهی پیروز نهایی جبهه حق است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha