• دوشنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402110201245
  • منبع : بازار

قیمت کارخانه رابیتس

قیمت کارخانه رابیتس

رابیتس یا راویز یک نوع مصالح ساختمانی پرکاربرد است که به عنوان توری فولادی یا مشبک فلزی شناخته می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت آهن تخفیف، این توری‌ها از برش و کشش بسیار زیاد ورق‌های فلزی گالوانیزه تولید می‌شوند. در این مقاله ما به بررسی قیمت رابیتس درب کارخانه به شکل مناسب و ارزان پرداخته‌ایم. 

قیمت راویز

رابیتس با نام راویز هم شناخته می‌شود. کارخانه به عنوان تامیین‌کننده انواع رابیتس می‌تواند نیازهای مهندسین ساخت و ساز را بر طرف کند. قیمت راویز درب کارخانه بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. راویز در برندهای مختلفی تولید و عرضه می‌شود که با مراجعه به کارخانه شاهد انواع آن خواهید بود و کارشناسان فروش، مشخصات هر یک از رابیتس‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند تا بتوانید نوع مناسب‌تری را متناسب با بودجه خود انتخاب کنید.

قیمت رابیتس درب کارخانه

هنگامی که میزان سفارش رابیتس به حداقل میزان سفارش از کارخانه برسد، می‌توان خرید خود را به طور مستقیم از درب کارخانه سفارش داد. قیمت رابیتس مورد نظر درب کارخانه مناسب و با صرفه‌تر از رابیتس‌های موجود در فروشگاه و بازار است. اگر میزان سفارش، در حد تولید کارخانه یا بیشتر از آن بود این محصول با قیمت بسیار کم‌تری برای شما ثبت سفارش خواهد شد. شاید برایتان سوال باشد چرا باید رابیتس را به قیمت کارخانه بخریم؟

چرا که این محصول مستقیما از درب کارخانه با قیمت مناسب به شما تحویل داده می‌شود و می‌توانید با کاهش هزینه‌های اضافی و واسطه‌ها قیمت رابیتس را تا حد امکان کاهش دهید. این مسئله کمک می‌کند هنگام خرید رابیتس هزینه‌ها کم شود و بتوانید با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به خرید خود بپردازید.

البته ثبت سفارش رابیتس با حجم بسیار بالا از درب کارخانه دارای شرایط و مقررات خاصی است که باید به آن‌ها پایبند باشید که آیا شما توانایی تامین این حجم رابیتس را دارید یا خیر؟!

رابیتس در کارخانه به صورت ۹،۱۱ و ۱۳ ستون تولید و به فروش می‌رسد که هر کدام از آن‌ها از نظر وزن، کاربرد، ابعاد، اندازه، تعداد مورد نیاز، طول و عرض، شرایط بازار و... با یکدیگر متفاوت هستند. متریال اصلی برای تولید رابیتس در کارخانه فولاد باکیفیت است. برای تهیه رابیتس با تولیدکنندگان این محصول تماس بگیرید و با مقایسه قیمت‌ها همچنین توجه به نیاز، کاربرد و بودجه خود نوع مورد نیاز را انتخاب و خریداری کنید.

قیمت کارخانه رابیتس

قیمت رابیتس درب کارخانه نسبت به بازار پایین‌تر بوده و اگر قصد خرید رابیتس به صورت عمده و تعداد بالا را برای پروژه‌های بزرگ دارید، حتما به سراغ  تامین‌کنندگان اصلی رابیتس بروید.

 قیمت رابیتس درب کارخانه دی ماه

قیمت کارخانه رابیتس

قیمت کارخانه رابیتس

قیمت کارخانه رابیتس

این نوع راویزها از ورق گالوانیزه تولید می‌شوند که قیمت آن در بازه‌های زمانی مختلف است. 

عوامل موثر بر قیمت رابیتس درب کارخانه

به طور کلی قیمت رابیتس درب کارخانه بر حسب عوامل مختلف نظیر نوع رابیتس، وزن، سایز، تعداد ستون و... تعیین می‌شود. اما عوامل دیگری که روی هر ورق رابیتس تاثیرگذار هستند شامل، نرخ بازار جهانی، میزان عرضه و تقاضا، نرخ ارز، آهن‌آلات و... می‌باشد. از جمله رابیتس‌های پر فروش در کارخانه به صورت عمده و حجم بالا شامل موارد زیر است؛

  •  رابیتس ۴۰۰ گرمی
  • رابیتس ۶۰۰گرمی
  •  رابیتس ۹۰۰گرمی

قیمت کارخانه رابیتس

نتیجه‌گیری از قیمت رابیتس درب کارخانه

در این نوشته سعی کردیم به طور کامل قیمت رابیتس درب کارخانه را مورد بررسی قرار دهیم. رابیتس کاربرد بسیاری در ساخت و ساز دارد و به همین دلیل یکی از محصولات پر مصرف در صنعت محسوب می‌شود. هر برگ راویز به طور استاندارد در طول ۲۴۰ و عرض ۶۰ سانتی متر تولید و به دست فروشندگان می‌رسد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha