• دوشنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402110201301
  • خبرنگار : 30147

 مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی

درآمد حاصل از مولدسازی ورزشگاه نیشابور صرف تکمیل سایر پروژه‌های نیمه تمام شهرستان می‌شود

درآمد حاصل از مولدسازی ورزشگاه نیشابور صرف تکمیل سایر پروژه‌های نیمه تمام شهرستان می‌شود

ایسنا/خراسان رضوی  مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: درآمد حاصل از مولدسازی مجموعه ورزشی انقلاب نیشابور صرف تکمیل سایر پروژه‌های ورزشی همین شهرستان می‌شود.

 سید حامد حسینی دوم بهمن‌ماه، طی نشست خبری در خصوص جزئیات مولدسازی مجموعه ورزشی انقلاب نیشابور، اظهار کرد: در کارگروه مولدسازی استان مسئله محور پیش رفته‌ایم و تمامی تصمیمات اتخاذ شده بر اساس کارهای کارشناسی بوده است.

وی عنوان کرد: براساس آنچه اعلام شده سرانه ورزشی نیشابور ۳۷ سانتی‌متر است برای اینکه به ۱.۳ متر مربع برسد طرح‌ها به صورت مسئله محور مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیر کل  امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی افزود: هرچند قبلاً در طرح مولدسازی غیر از شرکت‌ها، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش برای باقی دستگاه‌ها ۵۰ درصد منابع به دستگاه بر می‌گشت، اما در جلسه هجدهم هیات عالی مولدسازی مصوب شد که ۱۰۰ درصد منابع  برگردد.

وی عنوان کرد: در قالب موافقت‌نامه‌ای که انجام می‌شود بعد از اینکه ملک مورد نظر کارشناسی و ارزش آن مشخص شد متناظر آن برای شهرستان نیشابور پروژه تعریف می‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه ۱۷ پروژه مربوط به ورزشگاه انقلاب و سایر ریز پروژه‌های شهرستان نیشابور مصوب و ابلاغ می‌شود، اظهار کرد: با توجه به کمبود اعتبارات، اگر بخواهیم برای تکمیل شدن پروژه‌ها منتظر تخصیص اعتبار دولتی باشیم چندین سال دیگر باید در انتظار بود اما از طریق طرح مولدسازی زمان بسیار کوتاهتر می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه نباید به طرح مولدسازی بدبین بود، خاطرنشان کرد: برای خراسان رضوی ۳۰ همت پروژه تعریف و ۲۳ تا ۲۴ همت ملک مصوب کرده‌ایم که در هیچ کدام آن‌ها ابهامی وجود نداشته است.

 مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی با بیان اینکه تلاش ما بر رفع ابهامات است، افزود: اینکه تصمیم بر ورزشگاه انقلاب نیشابور برای مولدسازی گرفته شده حاصل جلسات کارشناسی بوده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی ابعاد در این طرح پیش‌بینی شده است، اذعان کرد: هرچند حدود ۷۰۰ میلیارد تومان ارزش ملک است اما برآوردی که برای تکمیل شدن سایر پروژه‌های نیشابور شده بیشتر از این رقم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha