• دوشنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۰
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402110201361
  • خبرنگار : 50455

کشف محموله اشیای عتیقه و زیرخاکی در قم

کشف محموله اشیای عتیقه و زیرخاکی در قم

ایسنا/قم معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی قم گفت: محموله اشیاء عتیقه و زیرخاکی در استان کشف و هشت نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.

سرهنگ سید مجتبی اشرفی امروز ۲ بهمن‌ماه طی سخنانی بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال، جابجایی و فروش تعدادی اشیاء عتیقه و زیرخاکی در داخل استان بلافاصله موضوع در دستور کار اطلاعاتی ماموران نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی قم قرار گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی افزود: مأموران با انجام اقدام‌های فنی و پلیسی و نیز همکاری مأموران پلیس امنیت اقتصادی موفق شدند هشت نفر به هویت‌های معلوم را در این خصوص شناسایی کنند.

اشرفی ادامه داد: مأموران با هماهنگی دستگاه قضایی قم موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه هشت نفر از اعضای این باند را دستگیر کنند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک تخته فرش دستباف، تعداد یک عدد سینی متوسط منقش به تصویر شکارگاه، یک عدد سینی، ۲ عدد تندیس فلزی کوچک، ۶ عدد سکه طلایی رنگ، ۲ قطعه انگشتر و مجسمه پرنده مشکوک به طلا کشف شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم بیان کرد: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۲ ۲۳:۱۰

عالی

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۳ ۰۲:۰۷

بنده هم یه مورد می شناسم ولی هنوز تصمیم نگرفته ام که گزارش دهم مگر اینکه مژدگانی ارزشمندی ارئه دهید مثلا به ارزش یک سوم شی مورد نظر پول یا مصادره تمام اموال و دارایی شخص قاچاقچی اشیای عتیقه به نفع شخص بنده در غیر این صورت ترجیح می دهم که باشخص قاچاقچی اشیای عتیقه به توافق برسیم .فقط خیلی وقت ندارم سه روز هست که به طور مخفیانه در حال حفاری می یاشد شخص مورد نظر

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۶ ۱۱:۴۸

درود بر شما بعید از یک کارشناس امور انتظامی در خصوص دفینه،بگه که مجسمه مشکوک به طلا واقعا برای خودم متاسفم