• دوشنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402110201384
  • خبرنگار : 50616

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران مطرح کرد:

ضرورت روشنگری و جهاد تبیین در بین واحدهای صنفی مازندران

ضرورت روشنگری و جهاد تبیین در بین واحدهای صنفی مازندران

ایسنا/مازندران رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، جهاد تبیین را یک نیاز جدی و ضروری در میان بازاریان، کسبه و واحدهای صنفی این استان دانست.

حجت الاسلام "علی اصغر اصغری ولوجایی" امروز در دومین همایش هم اندیشی رؤسای اتاق اصناف و ادارات صمت مازندران در آمل گفت: در مراسم ها و مناسبت های مختلف در سطح بازار و صنوف مختلف که جمعیت زیادی از مردم در آن رفت وآمد می‌کنند و حضور فیزیکی دارند، جهاد تبیین، ارائه عملکرد دولت و دستاوردهای جمهوری اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته می تواند باعث ایجاد امیدواری و روشنگری مردم شود.

وی با بیان اینکه درآستانه چهل وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ودهه مبارک فجرانتظار است بازاریان و کسبه همانند دوران پیروزی انقلاب نقش آفرین و تحول ساز باشند، نصب پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی بر سر در مغازه درکل استان امسال با محوریت اتاق اصناف شهرستان‌ها را نشانه همراهی و پایبندی جامعه اصناف و بازاریان به انقلاب و آرمان‌های امام راحل دانست.

ضرورت روشنگری و جهاد تبیین در بین واحدهای صنفی مازندران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، دربخش دیگری با تاکید براینکه جهاد تبیین امروزه باید در همه عرصه جاری و ساری باشد، تصریح کرد: حدود ۱۷۰۰ شبهه در کشور بیان شد که اگر اینها را کنار هم بگذاریم حدود ۷۰۰ شبهه دارای اهمیت بیشتری است.که پاسخ داده شده است.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی افزود: شبهه افکنی از استراتژی های دشمن بوده که در ۶ محور فعالیت و کار می‌کند.

این مسئول، آرمان، اصول، مبانی و بینات انقلاب اسلامی و مردمی سالاری دینی را به عنوان نخستین اصل در جهاد تبیین برای مردم بیان کرد و گفت: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی باید در این قالب امیدآفرینی، شور و نشاط را توسط جامعه بازاریان به مردم منتقل کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، همچنین، مقابله با تطهیر پهلوی، بیان ریشه مشکلات، دستاوردها، دشمن شناسی و ارائه تصویر واقعی از دنیا را از محورهای مهم جهاد تبیین برای بازگوکردن توسط هرصنف و قشری برای مردم کشورمان اعلام کرد.

حجت الاسلام اصغری، با بیان اینکه کسبه و بازاریان همیشه در خط مقدم تولید و تحقق شعار سال هستند و نقش اصلی در خدمت به مردم و کشور دارند، اضافه کرد: اصناف به‌رغم جنگ گسترده ترکیبی و رسانه‌ای دشمنان با پیروی از شهیدان انقلاب اسلامی، برای کمک به دولت و مسئولان فعالیت دارند.

وی به اهمیت تداوم حضور اصناف و بازاریان در برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به خصوص کمک به اجرایی شدن شعار سال اشاره کرد و گفت: باید اصناف و بازاریان با جذب حداکثری همانند گذشته در خط مقدم حل مشکلات و شکست اهداف اقتصادی استکبار باشند.

ضرورت روشنگری و جهاد تبیین در بین واحدهای صنفی مازندران

این مسئول بیان کرد: دشمنان در سال گذشته برای همراه کردن اصناف و بازاریان با برنامه‌های خود در کشور دچار شکست شدید شدند و علت آن این است که اصناف و کسبه با بصیرت و شناخت توطئه‌های دشمنان در مسیر اهداف و آرمان‌های والای نظام حرکت کردند.

حجت الاسلام اصغری یادآورشد: به برکت خون شهیدان و عمل به وظایف دینی و انقلابی و داشتن روحیه جهادی دشمنان به هیچکدام از اهداف شوم علیه انقلاب نمی‌رسند؛ ملت و دولت در کنار هم برای عزت و آبادانی جامعه اسلامی در میدان عمل حضوری قوی دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha