• دوشنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۱
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402110201532
  • خبرنگار : 50047

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی:

قیاس پیش و پس از پیروزی انقلاب، قیاس هیچ با همه است

قیاس پیش و پس از پیروزی انقلاب، قیاس هیچ با همه است

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به دستاوردهای انقلاب، گفت: قیاس پیش و پس از پیروزی انقلاب، قیاس هیچ با همه است.

تقی صادقی امروز (دوم بهمن ماه) در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: باید تبیین شود که از کجا به کجا رسیده‌ایم. دستاوردهای نظام آنقدر روشن است که با قبل از پیروزی انقلاب قابل مقایسه نیست. با توجه به استقلال، عزت، آبادانی و شرفی که حاصل شد، قیاس پیش و پس از پیروزی انقلاب، قیاس هیچ با همه است. به‌گونه‌ای که امروز خود سلطنت‌طلب‌ها به عظمت جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن اذعان دارند.

وی با بیان اینکه این نعمات انقلاب و این دستاوردها، کار خود ملت است، خودشان به جبهه رفتند و خود برای اعتلای میهن تلاش کردند، ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی تحقق آرمان‌های ملتی است که همواره تمدن‌ساز و منشأ تحول بود.

وی گفت: جمهوری اسلامی، آزادی و سربلندی را برای همه انسان‌ها به ارمغان آورد. ملت ایران در یک دوره سیاه، گرفتار خفت و سرافکندگی شده بود که در شأن این ملت نبود. شیوه حکمرانی پیش از انقلاب، تحقیر یک ملت بزرگ بود و دنیا شاهد بود که ملت با آن عظمت تاریخی، به چه ذلتی گرفتار شده بود. با پیروزی انقلاب، خداوند نعمت بزرگی را نصیب ما کرد و با مجاهدت خود ملت، عزت و عظمت به آنها برگشت‌.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: مستنداتی موجود است که کشور چه در عرصه داخلی و چه در عرصه خارجی به چه شرایط بدی گرفتار شده بود؛ اما برخلاف تصور حتی خود انقلابیون، انقلاب اسلامی پیروز شد.

وی گفت: امروز ایران اسلامی به چنان عظمتی رسیده است که در هیچ کجای معادلات دنیا نمی‌توان آن را نادیده گرفت و معاندان در این شکوه و عزت درمانده‌اند.

صادقی ادامه داد: قطعاً گرفتاری‌ها و مشکلاتی در کشور وجود دارد که در شأن این ملت و این ایثارگری‌ها نیست، حتی یک لکه سیاه هم برای این نظام سنگین است و باید برای رفع آن تلاش کرد. باید دستاوردهای نظام را یادآوری و اطلاع‌رسانی کرد. 

وی تاکید کرد: امروز رسالت رسانه، سنگین است، هم می‌توانیم امید بدهیم و هم می‌توانیم سیاه‌نمایی کنیم که این عظمت نادیده گرفته شود.

وی افزود: امروز باید این انقلاب را که برای رضای خدا و قدرت و عظمت یک ملت و برای تمدن‌سازی بود، ترویج کرد و دستاوردهای آن را یادآور شد.

به گزارش ایسنا در این نشست، هریک از اصحاب رسانه و اعضای کمیته رسانه ستاد دهه فجر، به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha