• دوشنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۹:۲۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402110201621
  • خبرنگار : 50035

۳ نفر در ریزش آوار در ملایر و ۳ نفر دیگر در یک تصادف کشته شدند

۳ نفر در ریزش آوار در ملایر و ۳ نفر دیگر در یک تصادف کشته شدند

ایسنا/همدان رئیس اورژانس استان همدان اعلام کرد: ریزش آوار در روستای حرم‌آباد ملایر باعث فوت سه نفر شد.

محمدرضا شکوهی اظهار کرد: عصر امروز، دوشنبه، ۲ بهمن به دنبال تماس با واحد ارتباطات‌ و کنترل عملیات و گزارش حادثه فروریختن آوار در روستای حرم آباد ملایر، بلافاصله کارشناسان اورژانس این شهرستان به محل فوریت اعزام شدند. 

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، وی ادامه داد: متأسفانه در این حادثه دو مرد و یک زن به علت آسیب‌های وارده جان باختند.

همچنین در این رابطه محمودرضا ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه این حادثه ساعت ۱۴:۱۰ دوشنبه دوم بهمن‌ماه رخ داد، اظهار کرد: طی تماس تلفنی با سازمان آتش‌نشانی در حوالی ساعت ۱۴:۴۰، بلافاصله دو تیم عملیاتی به محل اعزام شدند.

ملکی با اشاره به اینکه عملیات آواربرداری تا ساعت ۱۶:۲۰ ادامه داشت، افزود: در این حادثه سه نفر که دو نفر آنها مرد و یک نفر زن بود، بر اثر آسیب‌های وارده جان باختند.

وی تصریح کرد: این افراد در حاشیه رودخانه حرم‌آباد و در لایه‌های سست این رودخانه برای ایجاد سرپناهی، اقدام به حفاری و ایجاد یک تونل دستکند کرده بودند که به علت سست بودن خاک و قرار گرفتن در حاشیه رودخانه، این سرپناه ریزش کرد و متأسفانه سه نفر جان خود را از دست دادند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر ادامه داد: به علت زیاد بودن حجم آوار، با وجود اعزام یک دستگاه لودر به محل، از نیروهای امور شهری شهرداری ملایر برای آواربرداری کمک گرفتیم.

۳ نفر در ریزش آوار در ملایر و ۳ نفر دیگر در یک تصادف کشته شدند

شکوهی در ادامه با اعلام اینکه حادثه ترافیکی در محور ملایر- بروجرد سه فوتی بر جای گذاشت، گفت: امروز به دنبال تصادف خودرو سواری پژو پارس با یک دستگاه بونکر در محور ملایر- بروجرد(روستای دهریز) کارشناسان اورژانس شهرستان ملایر و بروجرد به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه متأسفانه سه نفر از سرنشینان سواری پژو (پدر و مادر و فرزند خانواده) به علت شدت صدمات وارده در دم فوت کردند و تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha