• دوشنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۰:۰۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402110201637
  • خبرنگار : 50176

معاون اوقاف و امور خیریه استان خبر داد:

بازسازی ۸۴ باب از مساجد شهری و روستایی لرستان

بازسازی ۸۴ باب از مساجد شهری و روستایی لرستان

ایسنا/لرستان معاون بهره‌وری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: عملیات عمرانی تعمیرات ۸۴ باب از مساجد شهری و روستایی استان با موفقیت انجام شد.

مسلم رضایی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: عملیات عمرانی بازسازی ۸۴ باب از مساجد شهری و روستایی استان که سال گذشته آغاز شده بود طی امسال با موفقیت انجام شد. 

وی ادامه داد: در همین راستا با جمع‌بندی و اتمام پروژه‌های تعمیرات تعریف شده در سال گذشته، جمعاً ۱۰۸ مکان مذهبی شامل ۸۴ باب از مساجد شهری و روستایی، ۲۱ بقعه و مکان متبرکه و مذهبی و سه باب حسینیه، در قالب‌های امانی، با همکاری هیئت‌های امنای مساجد و قالب پیمانی، توسط شرکت‌های دارای صلاحیت فنی و گواهینامه پیمانکاری از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، بعد طی کردن تشریفات قانونی، با موفقیت اجرا و در سال ۱۴۰۲ به اتمام رسیدند که این پروژه‌ها، با اولویت مناطق محروم و دورافتاده روستایی و مناطق کمتر برخوردار شهری، مصوب و اجرا شدند. 

رضایی تصریح کرد: پروژه عمرانی تعمیرات مساجد و اماکن مذهبی استان لرستان، به‌صورت سالیانه توسط اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان انجام شده و همه ساله از محل اعتبارات استانی تعدادی از مساجد و اماکن مذهبی شهرستان‌ها که نیاز به تعمیرات ضروری دارند، در دستور کار قرار گرفته و بعد از سیر فرآیند قانونی در قالب پروژه‌های تعمیرات، رفع نقص و رفع عیب ضروری می‌شوند.

معاون بهره‌وری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان بیان کرد: پروژه‌های احداث، تکمیل، بازسازی و تعمیرات مساجد، به‌صورت‌ مردم‌پایه و با همت مؤمنان نمازگزار، هیئت‌های امنا و عموم خیرین، انجام شده، لکن، پروژه عمرانی تعمیرات مساجد و اماکن مذهبی استان لرستان به‌صورت سالیانه توسط اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از محل اعتبارات استانی و سازمانی انجام شده است و همه ساله تعدادی از مساجد و اماکن مذهبی شهرستان‌ها که نیاز مبرم به تعمیرات ضروری دارند و در مناطق محروم و کمتربرخوردار هستند، در دستور کار قرار گرفته و بعد از سیر فرآیندهای قانونی، در قالب پروژه‌های تعمیرات، رفع نقص و رفع عیب می‌شوند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha