• دوشنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۳:۰۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402110201693
  • خبرنگار : 50039

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان

کاستی‌های تیم بسکتبال شهرداری گرگان از مربی است/ ساده‌انگاری کردیم

کاستی‌های تیم بسکتبال شهرداری گرگان از مربی است/ ساده‌انگاری کردیم

ایسنا/گلستان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه همه کاستی‌های تیم در بازی‌های لیگ برتر به من بازمی گردد، افزود: نباید ساده‌انگاری کنیم و حریف را دست کم بگیریم.

سیدمصطفی هاشمی شامگاه دوشنبه،م بهمن ماه ۱۴۰۲ پس از پایان دیدار حساس شهرداری گرگان و مهرام تهران، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نیمه نخست مقابل تیم مهرام خیلی ضعیف ظاهر شدیم و به نوعی ساده‌انگاری کردیم.

وی با بیان اینکه بعضی اوقات این ساده انگاری‌ها نتیجه معکوس دارد و نمی‌شود به بازی برگشت و گاهاً نتیجه از دست می‌رود، ادامه داد: باید این را بیاموزیم تا جدی باشیم و ایرادات را در پست‌های مختلف، به خصوص دفاع رفع کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با تأکید بر اینکه همه کاستی‌های تیم در بازی‌های لیگ به من باز می‌گردد، افزود: در نیمه دوم بازی امروز حساسیت دیدار سبب شد تا نتیجه به سود شهرداری گرگان بازگردد.

وی با اشاره به اینکه رضایت زمانی حاصل می‌شود که تیم جام را بالای سر ببرد، خاطرنشان کرد: این هم مقطعی است و پس از چند ساعت عادی می‌شود و باید مجدد برای آینده برنامه‌ریزی کرد.

همت برای مزبانی گرگان در نیمه نهایی بسکتبال غرب آسیا

هاشمی در خصوص برگزاری دیدار حساس تیم شهرداری گرگان در نیمه نهایی رقابت‌های غرب آسیا تصریح کرد: از مسئولان گرگان، استان گلستان و وزارت ورزش و جوانان و همه دست اندرکارن می‌خواهم تا موانع را از هم اکنون تا ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ مرتفع کنند تا در شهر خودمان میزبان این رقابت‌های مهم باشیم.

وی اضافه کرد: فرصت حدود دو ماهه تا زمان برگزاری این دیدار برای رفع نواقص سالن بسیار ایده‌آل است تا آیتم‌های مدنظر مرتفع شود و هواداران فهیم و خونگرم گرگان این رقابت‌ها را از نزدیک تماشا کنند.

به گزارش ایسنا، در هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال ایران شامگاه دوشنبه «دوم بهمن ماه ۱۴۰۲» تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران در سالن امام خمینی (ره) مرکز استان گلستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با حساب ۱۰۰ بر ۷۸ به سود شهرداری گرگان خاتمه یافت.

شهرداری گرگان با کسب پانزدهمین برد خود، امتیاز ۳۱ با ارزش را ذخیره کرد تا همچنان در صدر جدول لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور باقی ماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha