• سه‌شنبه / ۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402110301825
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان عنوان کرد:

آماده‌باش ۴۰۰ راهدار در جاده‌های استان اردبیل/ اجتناب از سفرهای غیرضرور

آماده‌باش ۴۰۰ راهدار در جاده‌های استان اردبیل/ اجتناب از سفرهای غیرضرور

ایسنا/اردبیل مدیرکل راهداری، حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل از آماده باش ۴۰۰ راهدار در جاده های استان اردبیل خبر داد و گفت: با توجه به شرایط جوی و بارش برف و کولاک شدید در ساعات آینده مردم از هرگونه سفرهای غیرضروری جدا خودداری کنند.

کلیم‌ اله وثوقی سوم بهمن در جلسه مدیریت بحران اداره کل راهداری، حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: طبق اعلام هواشناسی مبنی بر بارش سنگین برف و کولاک شدید در ساعات آینده ۴۰۰ راهدار با ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات در گردنه‌ها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

وی با بیان اینکه در جهت خدمت رسانی شایسته به مردم برنامه‌ریزی‌های لازم جهت استفاده از ماشین آلات نهادها و بخش خصوصی انجام شده تا در مواقع بحرانی دچار مشکل نباشیم، گفت: به دلیل برف و کولاک شدیدی که در ساعت آینده خواهیم داشت احتمال مسدود شدن راه‌های روستایی نیز وجود دارد که از مردم خواهشمندیم از ترددهای شبانه غیرضروری در محورهای فرعی و روستایی حتماً خودداری کنند.

مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده استان اردبیل تصریح کرد: به دلیل کولاک شدید و بارش برف طی ساعات آینده مترددین حتماً از تجهیزات زمستانی و به ویژه زنجیر چرخ استفاده کنند و همکاری‌های لازم را با اکیپ های راهداری و سایر نیروهای امدادی داشته باشند.

وثوقی عنوان کرد: از ابتدای طرح زمستانی تاکنون با تلاش راهداران بیش از ۵۹ هزار کیلومتر باند برفروبی انجام و به هزار خودروی گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی شده است.

وی با بیان اینکه اولویت بازگشایی راه‌ها به ترتیب با محورهای اصلی، فرعی و روستایی است از مردم خواست جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها حتماً با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان اردبیل تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha