• سه‌شنبه / ۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۸:۵۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402110302522
  • خبرنگار : 50176

نماینده ولی فقیه در لرستان:

انتخابات تزریق خون تازه به کالبد نظام است

انتخابات تزریق خون تازه به کالبد نظام است

ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه انتخابات تزریق خون تازه به کالبد نظام است، گفت: مجلس شورای اسلامی باید از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کند و نمایندگان هم‌طراز با آرمان‌های انقلاب انتخاب شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز، سوم بهمن در اجتماع نیروهای مومن انقلابی در پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی در مصلی الغدیر خرم‌آباد بیان کرد: هر فرد مسئولیتی را بپذیرد و می‌داند اهلیت ندارد جایگاه آن فرد آتش است چراکه با پذیرش مسئولیت و ناتوانی در جامعه ایجاد چالش و در پیشرفت اخلال ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای انقلاب تصمیم براین شد مجلسی شکل گیرد که عصاره فضایل ملت باشد، ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی از ۲۲ بهمن به بعد به خواست مردم توجه و اراده و عزم ملت حاکمیت پیدا کرد چراکه انتخابات اساس مردم سالاری و اگر نباشد دیکتاتوری شکل می‌گیرد.

انتخابات تزریق خون تازه به کالبد نظام است

امام جمعه خرم‌آباد اظهار کرد: رابطه مردم با حاکمیت را انتخابات شکل می‌دهد و به جامعه برای برطرف کردن مشکلات تزریق امید می‌کند، همچنین تزریق خون تازه‌ای به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

شاهرخی با بیان اینکه انتخابات تزریق کننده امید در جامعه است، یادآور شد: انتخابات تزریق خون تازه به کالبد نظام است و بر سرمایه اجتماعی می‌افزاید و سبب اقتدار ملی می‌شود و ضامن امنیت و آرامش است و این مقوله مهم بر دوش مردم می‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی یادآور شد: انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری امنیت آفرین است و شاهد تاثیر در نشست‌های بین‌الملی خواهیم بود، ممکن است به اقدامات چندین نماینده انتقاد داشته باشیم اما جایگاه قوه مقننه متفاوت است.

وی بیان کرد: همواره مجلس شورای اسلامی تاثیرات بسیاری در امور مختلف مردم داشته و باید تفاوت جایگاه مجلس و عملکرد یک نماینده تبیین شود و نباید موجب قهر مردم با صندوق رأی شد.

انتخابات تزریق خون تازه به کالبد نظام است

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: قهر با صندوق رأی گزینه مناسبی نیست و مردم باید فرد اصلح را انتخاب کنند. فردی که ارزشی عمل کند و در راه ولایت باشد و خدمتگزاری به مردم را پیشه کند.

شاهرخی اضافه کرد: در بین نامزدهای انتخاباتی از سلایق و طیف‌های سیاسی مختلف حضور دارند و مردم باید در انتخاب خود دقت کنند. همچنین اعلام دستاوردهای نظام در مشارکت حداکثری موثر است.

وی گفت: سوگند دادن افراد، تلاش برای قومیت و طایفه‌گرایی، ایجاد دوقطبی برای رأی‌گیری امری سخیف است و باید افرادی انتخاب شوند که برای برطرف کردن مشکلات تلاش کنند.

انتخابات تزریق خون تازه به کالبد نظام است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه حامیان نامزدهای انتخاباتی باید احترام به نامزد مقابل را پیشه خود کنند، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی باید از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کند و نمایندگان هم‌طراز با آرمان‌های انقلاب انتخاب شوند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان حق هیچ گونه حمایت از نامزدهای انتخاباتی را ندارند و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد بنابراین باید گفتمان انقلاب اسلامی تقویت شود. همچنین دولت و قوه قضاییه کاندید ندارد.

انتخابات تزریق خون تازه به کالبد نظام است

شاهرخی گفت: انتخابات پیش‌رو باید متفاوت تر از انتخابات گذشته برگزار شود و عوامل اجرایی در انتخابات امین مردم هستند و حامی نظام باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha