• سه‌شنبه / ۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۱:۳۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402110302591
  • خبرنگار : 50646

تشدید برخورد با سودجویان متعرض به بستر رودخانه‌های گیلان

تشدید برخورد با سودجویان متعرض به بستر رودخانه‌های گیلان

ایسنا/گیلان رئیس کل دادگستری گیلان با تاکید بر اینکه بستر رودخانه‌های استان در معرض چپاول و دست اندازی سودجویان قرار گرفته است، گفت: دستگاه‌های نظارتی باید نسبت به تعرض به انفال و بیت المال سخت‌گیری‌های بیشتری اعمال کنند.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز، ۳ بهمن ماه در نشست شورای قضایی گیلان، با تبریک اعیاد ماه رجب، اظهار کرد: کلام اهل بیت نور بوده و ذکر روایات از ایشان در مجالس، موجب نورانی شدن دل‌ها می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات شورای قضایی در پیگیری سیاست‌ها و دستورالعمل‌های دستگاه قضایی، افزود: باید به حوزه فساد حساس باشیم و نباید با مسامحه از آن عبور کرد. باید به عنوان یک مطالبه عمومی نظام آن را پیگیری کنیم.

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه مبارزه با فساد همیشه و در همه دوران‌ها در اولویت کار مسئولان بوده است، گفت: امروز نیازمند یک جهاد و کار انقلابی در این حوزه هستیم.

صادقی نیارکی با بیان اینکه دادستان‌های شهرستان‌ها باید مستقیما پرونده‌های مربوط به فساد را مدیریت کنند، تصریح کرد: در ارجاع چنین پرونده‌هایی در محاکم و دادسراها باید دقت و نظارت کامل صورت پذیرد.

این مقام ارشد قضایی با انتقاد از اینکه بستر رودخانه‌های استان در معرض چپاول و دست‌اندازی سودجویان قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های نظارتی باید نسبت به تعرض به انفال و بیت‌المال سخت‌گیری‌های بیشتری اعمال کنند.

صادقی نیارکی با تاکید بر اینکه نباید مرعوب افراد پرقدرت و پرنفوذ شد، تصریح کرد: باید با مافیای فساد در استان به طور جدی مقابله شود تا رضایت عمومی را به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه ادارات و سازمان‌ها باید در ارائه خدمات به مردم تلاش کنند، خاطر نشان کرد: با مسئولانی که در این زمینه کم کاری کنند در چارچوب قانونی برخورد می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha