• سه‌شنبه / ۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۱:۴۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402110302598
  • خبرنگار : 71649

واکنش مربی امارات به استفاده نکردن از ترکیب اصلی مقابل ایران

واکنش مربی امارات به استفاده نکردن از ترکیب اصلی مقابل ایران

مربی تیم ملی امارات می‌گوید از تاجیکستان برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی شناخت دارند. او همچنین ترکیب تیمش مقابل ایران را تصمیمی درست دانست.

به گزارش ایسنا، سرجیو کوستا، مربی امارات پس از شکست ۲ بر یک امارات مقابل ایران در نشست خبری این دیدار درباره این که در زمان بازی نگاهی به نتیجه بازی فلسطین - هنگ کنگ هم داشتند، اظهار کرد: بله، ما نتیجه آن بازی را به صورت همزمان دنبال می‌کردیم تا ببینیم چه اتفاقی در آن بازی می‌افتد.

او ادامه داد: ایران در دور گروهی سه پیروزی کسب کرد و عملکرد بسیار خوبی داشت. لحظاتی در بازی امشب بود که بازی برای ما خوب پیش رفت اما گل دوم را خوردیم. همانطور که پیش از این گفتم، ما مقابل ایران تلاش کردیم که بتوانیم با آن‌ها رقابت کنیم.

مربی امارات درباره استفاده نکردن از ترکیب اصلی در بازی با ایران گفت: این یک تصمیم تاکتیکی بود. ما از بازیکنانی استفاده کردیم که آمادگی حضور در بازی امروز را داشتند. فکر می‌کنم تصمیم درستی گرفتیم.

کوستا در پاسخ به این سوال که آیا غیبت بنتو در کنار زمین در شکست مقابل ایران تاثیر داشته، توضیح داد: فکر نمی‌کنم. ما در تمرینات و جلساتمان به آمادگی رسیده بودیم و می‌دانستیم که در بازی امروز می‌خواهیم چه کار کنیم.

او درباره درگیری دروازه‌بان و مدافعان امارات پس از به ثمر رسیدن گل آفساید قلی‌زاده در نیمه نخست، بیان کرد: چنین اتفاقاتی در فوتبال عادی است و چیز خاصی نبود.

مربی امارات درباره میزان رضایتش از قرار گرفتن در سمت آسان‌تر مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا گفت: این تورنمنت ثابت کرد که هیچ تیمی در این رقابت‌ها ضعیف نیست. همه گروه‌های جام ملت‌ها یک سورپرایز به همراه داشت که این اتفاق برای آسیا خوب است. به نظرم تیم‌های ایران، کره جنوبی، قطر، ژاپن و استرالیا مدعیان جام هستند.

کوستا در پایان درباره دیدار با تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی اظهار کرد: ما از ابتدای جام با آمادگی آمده‌ایم و آماده تقابل با همه تیم‌ها بودیم. تاجیکستان هم یکی از آن تیم‌ها بود که با آن‌ها آشنا هستیم. بنابراین برای آن بازی هم مانند بازی‌های قبلی آمادگی لازم را داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۳ ۲۲:۳۵

اصلا امارات بازی بلد نبود اگه شانس یاریش نمی‌کرد الان حداقل ۵ تاگل می‌خورد و به نظر من خیلی خوش شانس بود

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۳ ۲۲:۵۰

ترکیب اصلیش نبود

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۳ ۲۳:۳۳

ترکیب اصلیشم که جلو فلسطین لوله شده بود

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۳ ۲۳:۴۳

تاجیکستان برنده خواهد بود شگفتی را خواهید دید

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۴ ۰۷:۲۳

امارات بزرگترین شانس قهرمانی در این تورنمنت را دارد ، تیم ما اگر شانس نمی‌آورد و از تکنیک فردی سه بازیکن سود نمی‌برد قطعاً این بازی را واگذار میکردیم

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۴ ۰۸:۵۹

بیاری خدا تاحیکستان بر امارات، پیروز خواهد شد

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۴ ۰۲:۲۵

اگر همین جور با آمادگی بری با اولین مینی بوس برمیگردی وطن

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۴ ۰۵:۳۸

تاریخ نشان داده که تیمهایی که مصلحتی خودرامیبازانندبلاخره جایی حذف میشندایران خوب کاری کرد که برای برد به میدان امدوموفق شد. روحیه قهرمانی یعنی این چیزها... نه اینکه مثل موش ازتیمهایی قوی بترسی اصلا اون قهرمانی ارزشی نداردفقط اگرمردم یاریشان کنندواینقدرسرکوفت نزنند خیلی خوب میشه نمیدونم چرا اینقدربیخودی منفی هستیم انگار که عده ای ازناامیدی شدنددشمن تیم ملی

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۴ ۱۳:۵۴

احسنت به تو

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۴ ۰۷:۱۷

واقعا اصلا تیمی نبود امارات ولی شانس یاریش کرد و امیدواریم قلی زاده همیشه فیکس بازی کنه

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۴ ۰۸:۲۲

مثلا از ترکیب اصلیش استفاده میکرد میخواست چه کاری کنه؟

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۴ ۰۸:۴۸

سلام واقعا روحیه بازی ایران ،بیرو بود

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۴ ۰۹:۲۳

شانس آوردند اون گل و زدند وگرنه الان فلسطین دوم بود حالا دم از تاکتیک میزنه

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۵ ۰۵:۰۹

قشنگ معلوم بود که داور بازی رو براشون در آورد یه گل رو که الکی خطا گرفت یه آفساید سخت گیرانه که باعث مردود شدن گل شد پنالتی مفت که تقدیم امارات شد هر جوری که بود میخواستن امارات دوم بیاد بالا که اومد اونم از بعد شانسی ما که گل خوردیم

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۴ ۰۹:۴۴

ترکیب اصلیش که میگه جلو فلسطین ۲۵تا موقعیت داد، از صدتا جا شانس آوردم مساوی کرد با فلسطین وگرنه تو حذفی هم نمیرفت

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۴ ۱۰:۳۱

دم مربی امارات گرم، قلعه نویی که هر چه توی چنته داشت رو کرد و حتی سوریه هم اگر ما را خوب آنالیز کند میتونه ما را شکست بده واقعا شانس آوردیم پنالتی امارات گل نشد وگرنه خاطرات گذشته این را میگه که تیم شیرازه اش می پاشید و برنده الان امارات بود هنوز هم تیم مرتب روبه عقب با دروازه بان کار میکنه و تا خطا میشه بازی را رها میکنند و به سمت داور میروند، چه کسی باید تیم را درست کند ؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۴ ۱۲:۵۰

انشالا تاجیکستان پیروز میشه امارات می‌بازه

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۴ ۱۵:۳۱

سلام،تیم امارات در مقابل اراده جوانمردان باغیرت تیم ملی کشورمان محکوم به شکست بود،ترکیب اصلی امارات همین بود که دیدیم.معلوم نیست چرا بعضی از افراد ناآگاه اینطور قضاوت میکنند وازپشت خنجر میزنند.غیرت ایرانیان قابل معامله نیست.

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۴ ۱۵:۳۲

امارات اشکتو در اوردیم 🤣

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۴ ۱۶:۰۵

ترکیب اصلیش بود

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۴ ۱۷:۱۰

۱ین نگه بنده خدا چی داره بگه خوبه که ۵ تا گل خوردین شانس اوردین ۳. تاش آفساید بود بعد عرضه نداشتین پنالتی تون گل کنید با با شما با یوزهای ایرانی طرف هستید این را فراموش نکنید

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۴ ۲۱:۰۴

امارات تیم ضعیفی هست و در مرحله بعدی حذف خواهد شد

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۴ ۲۲:۰۵

فلسطین از امارات بهتر بود.بازی بلد نبود شانس آورد.پنج تایید نشد.