• سه‌شنبه / ۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۲:۳۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402110302619
  • خبرنگار : 50228

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

با اقدامات قرارگاه خاتم الانبیاء جلوی خیلی از مشکلات گرفته شد

با اقدامات قرارگاه خاتم الانبیاء جلوی خیلی از مشکلات گرفته شد

ایسنا/خوزستان نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تمجید از اقدامات قرارگاه سازندگی خاتم، گفت: جلوی خیلی از مشکلات کشور و به ویژه در خوزستان با اقدامات خوب قرارگاه سازندگی خاتم گرفته شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی امروز (سه شنبه) در نشست خبری در اهواز، با تبریک اعیاد ماه رجب، اظهارکرد: به بیان حضرت آقا، شعار ما می توانیم فقط یک شعار نیست، بلکه برای انسان های مومن و با اعتقاد یک حقیقت است. دیگر امروز نمی گوییم ما می توانیم و می گوییم توانستیم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: امروز با هر کدام از مهندسان قرارگاه سازندگی خاتم صحبت می کردم، سرشار از انگیزه، باور و اراده بودند و این بسیار اهمیت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی بیان کرد: خانه خراب کردن و جسم را شکستند هرگز دشمن را به پیروزی نمی رساند؛ دشمن زمانی بر ما پیروز می شود که بتواند اراده ما را بشکند. علم و ایمان با هم می تواند خیلی کارها را انجام دهد.

وی با بیان این که آنچه امروز برای من جالب بود ورود قرارگاه سازندگی خاتم به عرصه‌های مختلف است، ادامه داد: مثل این است که قرارگاه مجموعه ای از وزارت‌خانه‌ها در کنار هم است. فقط در خوزستان ۲۶ پروژه سنگین توسط قرارگاه سازندگی خاتم در حال اجرا است. ضمن این که ۱۰ پروژه نفت و گاز، ۱۰ پروژه راه و شهرسازی، چهار پروژه در بخش نیرو و ۲ پروژه دریایی دارد. این تنوع کاری در عرصه های مختلف در قرارگاه قابل توجه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: از این مجموعه حدود پنج هزار و ۲۰۰ نفری، ۶۷ درصد کارکنان آن بومی و سایر آن نیز از نیروهای متخصص هستند. ضمن این که نیمی از این افراد دارای تحصیلات عالیه دانشگاهی هستند.

وی خاطر نشان کرد: جلوی خیلی از مشکلات کشور و به ویژه خوزستان با اقدامات خوب قرارگاه سازندگی خاتم گرفته شد. در پنج استان اگر قرارگاه ورود پیدا نمی‌کرد، ممکن بود مشکل آب به بحران برسد ولی با ورود قرارگاه در کردستان، سیستان و بلوچستان، همدان، تهران و خوزستان از مشکل آب جلوگیری شد. انصافا با ورود قرارگاه در عرصه های دیگر نیز امروز ثابت کردند می توانند کارهای بزرگی انجام دهند و چه کارهای بزرگی برای آینده دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha