• چهارشنبه / ۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402110402716
  • خبرنگار : 50229

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان:

بخشی از پروژه چهارخطه اهواز- مسجدسلیمان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

بخشی از پروژه چهارخطه اهواز- مسجدسلیمان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

ایسنا/خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: بخشی از پروژه چهارخطه محور اهواز- ملاثانی- مسجدسلیمان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

مسعود بیات‌منش در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بخشی از پروژه چهارخطه مسیر اهواز – ملاثانی - مسجدسلیمان به طول ۴ کیلومتر در حد فاصل سه‌راهی گاوسوار تا روستای آبگاه با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان اجرا شده و آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: این پروژه از محل اعتبارات ملی اجرایی شده و قرار است در دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

بیات‌منش ادامه داد: این پروژه کاهش سوانح جاده‌ای، کاهش میزان مصرف سوخت و همچنین کاهش مدت زمان سفر را به دنبال دارد. با بهره‌برداری از این پروژه رفت و آمد و تردد در مسیر اهواز - مسجدسلیمان تسهیل می‌شود.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه در این محدوده و منطقه زمین‌های کشاورزی مرغوبی وجود دارد با افتتتاح این پروژه محصولات مرغوب کشاورزی در زمان کمتری به بازار مصرف عرضه می‌شوند.

بیات‌منش در خصوص جزییات پروژه چهارخطه اهواز - مسجدسلیمان عنوان کرد: طول کل این پروژه ۱۲۰ کیلومتر و در این مسیر چندین پروژه راهسازی فعال است. از ملاثانی تا مسجدسلیمان که حدود ۹۰ کیلومتر است اداره کل راه و شهرسازی در قالب ۶ قطعه به طول حدود ۵۰ کیلومتر در حال اجرای پروژه توسط پیمانکار است و اعتبارات این طرح نیز از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

وی ادامه داد: ۳ قطعه ۱۰ کیلومتری در این محور از مسیر پلیس راه ملاثانی تا سه راهی گاوسوار، یک قطعه ۲ کیلومتری از دو راهی لالی تا مسجدسلیمان و همچنین کمربندی مسجدسلیمان به طول ۱۳ کیلومتر دارای پیمانکار برای اجرای طرح است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۴ ۱۶:۴۵

مامردم شهرستان مسجدسلیمان تنها جاده میانبر که طولش 70کیلومترهست واز کرایی وتمبی امام رضا میگذره ولی خواهیم...جاده میانبر از روستای ابگنجی قسمت کرایی وتمبی وبعد مسجدسلیمان می‌ره...ازملاثانی تا ابگنجی همان جاده سابق هست تنها بیست کیلومترنیاز به احداث داره وحدوددوکیلومتر تونل تا مردم شهرهای مسجدسلیمان و لالی واندیکا هم مثل بقیه شهرها از جاده ای درست و حسابی بهره مند شوند....آیا احداث 20کیلومتر جاده جدید و کاهش 50کیلومتری جاده فعلی بهتره که تمام پیچ ها هم حذف میشه وکشته های سالانه رو بشدت کاهش میده یا اینکه جاده قدیم رو چهار خطه کنن....کنی فکرکنید

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۴ ۱۸:۰۱

باید بجای این جاده میانبر اهواز مسجد سلیمان ک ۳۵کیلومتر کمتر میشد درست میکردین

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۵ ۰۰:۲۴

مسیر چهار خطه بسیار مفید بوده ونیازی به تونل وهزینه گزاف و بیهوده بصرفه نیست لطفا نظر خود را اصلاح کنید چون عقلانی نیست

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۵ ۱۸:۵۳

کوتاه شدن مسیر ولو با صرف هزینه بیشتر در ساخت تونل و... قطعا در صرفه جویی مصرف سوخت که یک کالای استراتژیک هست تاثیر بسزایی دارد خصوصا که این میانبر ، مسیر خوزستان به چهارمحال بختیاری رو نیز کوتاه تر میکنه و ده ها مزایای دیگر.

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۵ ۱۱:۱۴

این جاده مسجدسلیمان به الیگودرز چی شد؟ تنها راه باز شدن مسجدسلیمان از بن بست

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۵ ۱۵:۵۶

جاده الیگودرز به لالی نه مسجد سلیمان

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۵ ۱۶:۳۹

متاسفانه مردم شهر مسجد سلیمان با توجه به اینکه شهر نفتی است ولی طی سالهای گذشته مورد کم لطفی قرار گرفته است

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۵ ۲۲:۱۵

زحمت کشیدید ۴کیلومتر بعد از چهار سال

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۶ ۰۳:۴۹

خدا خیرتون لطفا تا قرن بعد آمادش کنید لااقل نوه هامون ازش استفاده کنن

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۸ ۰۹:۰۵

جای تشکر و قدر دانی دارد